zaterdag 20 maart 2021

Gastdesigner Mijn hobbyhonk challenges

Hoi allemaal, 

Met mijn geboortekaartje voor een jongen (paperpiecing) heb ik bij Mijn hobbyhonk challenges de top 3 behaald en ben ik gevraagd om gastdesigner te zijn voor deze super leuke challenge. Het thema van de challenge is 'knopen of kralen' en je moet minimaal 5 kralen of knopen op je creatie laten zien. 

Ik heb nog nooit eerder met knopen op mijn kaarten gewerkt en moest daarom even goed nadenken. Mijn zus opperde om een mannenkaart met een overhemd  te maken. Dit voorbeeld had zij eens gezien op Pinterest. Dit vond ik een leuk idee maar ik had nog niet in gedachte aan wie ik deze kaart kon versturen. Na wat verder nadenken kwam ik op deze verhuiskaart terecht. Het huis wordt aan een tros van ballonnen/ knopen neergezet op de nieuwe woonplek. De tekst 'home sweet home' maakt de kaart af. Doen jullie mee met deze leuke challenge? Ik ben benieuwd naar jullie creaties! 

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'home sweet home' COL1333 (huisje en stempel)
  • Vaessen Creative 3 in 1 hoekpons 
  • Knopen 

8 opmerkingen:

  1. Dat is een keer een echte uitdaging! Daar moet ik wel even over nadenken wat ik daarmee zou gaan maken... Jouw kaart is heel mooi en origineel geworden, prachtig!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk idee om van de knopen ballonnen te maken! Ik weet ook nooit zo goed wat ik met knopen op een kaart aan moet, maar het is jou prima gelukt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Die ballonnen aan het huis doen me denken aan de film Up.
    Eens kijken of ik ook iets leuks kan doen voor deze challenge.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk bedacht en uitgevoerd Natascha, heel origineel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk bedacht met die knopen als ballonnen.
    Ik ga me eens buigen over deze challenge..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk bedacht zo!! Het is wel een hele uitdaging hun challenge.
    Maar dit is wel heel mooi geworden.
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben eens lekker op je blog wezen rondkijken Natascha en werd
    heel blij van al die leuke kaartjes! Dankjewel dat je mij ook bent gaan volgen.
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen