maandag 23 november 2020

Merry Christmas met de egelfamilie

Hallo allemaal, 

Bedankt voor de leuke reacties op mijn 'muzikale' kaart, ik lees ze met veel plezier! 

Zoals ik gisteren al aangaf zijn er een hoop leuke challenges waar ik graag aan mee wil doen. Ook vandaag heb ik meerdere challenges gecombineerd in één kaartje. 

De open star fold mal had ik al even liggen. Het was even puzzelen en vooral meten, maar met het filmpje van Marianne Design is het uiteindelijk gelukt. De egels poppen achter de opengevouwen ster omhoog en eentje houdt een bordje vast om de ontvanger een fijne kerst te wensen. De kaart is door het papier wat ik heb gebruikt best druk geworden. Ik had dit achteraf anders willen doen, maar eenmaal opgeplakt is er geen weg meer terug. De kaart heb ik daarom subtiel versierd met wat sterren en een cadeautje. Deze kaart kan meedoen bij De Egel #110 hier vragen ze, hoe toepasselijk, een egel op de kaart. Bij Carlin's kaartenparadijs #28 willen ze een kaart met kerstthema en sterren zien en bij de lift challenge #155 vragen ze een peek a boo kaart met bijpassende envelop. 

Morgen start mijn drukke werkweek weer en is er helaas even geen tijd om creatief bezig te zijn. Donderdag kan ik jullie wel mijn gastdesigner kaartje laten zien wat ik voor de komende challenge van Marianne Design heb mogen maken. 

Fijne avond! 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's egel' COL1368
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kerstversiering' COL1439
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kleding' COL1438
  • Marianne Design Craftables 'open star fold' CR1423
  • Ster mal van de Action 
  • Papier van de Wibra en de Boekenvoordeel
  • Clear stamp  'Merry Christmas' Action (2016)
  • Sate prikkers

8 opmerkingen:

  1. Leuk hoe je al die challenges hebt gecombineerd in dit mooie kaartje. Grappig met de egels erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is de beste manier eigenlijk als er nog veel challenges op je lijstje staan. Ik vind deze ook weer helemaal leuk! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YAh, wat is die leuk geworden zeg! Je vindt het misschien wat druk, maar het kan zeker wel. Heerlijk bezig geweest . Wat een mooie hobby hebben wij toch. Dank je wel voor jou deelname aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door de mutsjes lijken het net muisjes;-)
    Papier is idd vrij druk, maar ook heel knus.
    Leuke set weer, dank je wel voor je 2e inzending

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk deze kaart met de egeltjes. Ze zitten daar zo gezellig samen in de ster.
    Leuk zoals je de challenges gecombineerd hebt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker origineel egel kaartje! Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super schattig kaartje.
    Mooi die ster op de achtergrond.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattig kaartje...leuk gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen