maandag 9 november 2020

Get well

Hallo allemaal, 

Afgelopen vrijdag zag ik ineens dat mijn hobbywinkel, na lang wachten, de Circle layout mal van Marianne Design weer verkocht. Ik heb deze meteen in mijn winkelmand gestopt en afgerekend voordat ik weer te laat was, dit is mij namelijk al eens gebeurd. Zaterdag is de mal bezorgd en vandaag ben ik hier mee aan de slag gegaan. 

Op de middelbare school moest ik veel werkstukken maken. Ik vond het altijd leuk om zelf een voorkant te maken. Ik deed dit door middel van tekenen, collages of met behang en papier. Door de jaren heen heb ik dus veel behangpapier (samples van de bouwmarkt) verzameld en deze in een doos opgeborgen. Ik besloot deze eens te voorschijn te halen. Het leuke van behang is dat het allerlei kleuren, patroontjes en structuren heeft. Bij Hobbyvision is challenge #102 van start gegaan, ze vragen hier een beterschap kaart. Omdat ik deze niet veel op voorraad had was dit voor nu weer een leuke uitdaging. Bij 2 sisters on the blog #44 en bij Creaties Suzan op Facebook vragen ze een kaart die niet vierkant of rechthoekig is, dit is voor beide challenges mijn tweede inzending. 

Fijne avond! 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's toekan' COL1457
  • Marianne Design Collectables 'cupcakes by Marleen' COL1481 (bloemetjes)
  • Marianne Design Creatables 'circle layout mal' LR0677
  • Marianne Design Craftables 'lampionnen' CR1443
  • Marianne Design Craftables 'chains, dots and hearts' CR1392
  • Behang van diverse bouwmarkten en kraft papier van de Wibra
  • Distress oxide ink: mustard seed, spiced marmalade, cracked pistachio 
  • Studio Light 'Favourites pet life' STAMPS L425 (tekst get well)
  • Stamp easy tool van Vaessen Creative 
  • Zwarte Stazon inkt
  • 3d foam tape
  • Sakura gelly roll wit


6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Deze mal is inderdaad super leuk, fijn dat je hem deze keer wel te pakken kon krijgen.
    Ik zag dat je volger was geworden op mijn blog.
    Ik ben ook jou gaan volgen, zo hoef ik niks meer te missen.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, met dat behang papier! Dar is zo'n vakjeskaart echt ideaal voor. Ik heb hier ook wat staaltjes liggen, maar dan weer niet zo'n leuke layout-mal. Toch maar eens iets verzinnen met mijn behang...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een erg leuke kaart met je nieuwe mal gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je met je nieuwe mal meteen aan de gang bent gegaan. Deze is ook erg leuk!
    Dank je wel dat je nog een keer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen