zondag 22 november 2020

Er is er één jarig hoera hoera....

Hallo allemaal, 

Op deze druilerige zondag ben ik lekker mijn hobbykamer ingegaan. Er zijn weer onwijs leuke challenges gestart en ik ga kijken of ik sommige kan combineren om zo toch mee te kunnen doen. 

12 november is challenge #259 bij Marianne Design van start gegaan en het thema is dit keer muziek. Ik vind dit een lastig onderwerp omdat ik geen mallen en/of stempels heb die met dit thema te maken hebben. Ineens had ik een helder ingeving en bedacht ik mij dat Karin Joan een stansmal met de tekst 'er is er één jarig hoera hoera' voor Marianne Design heeft ontworpen. Deze komt nu goed van pas! Het is een feestelijke en kleurrijke kaart geworden met het bloemetjes papier van Marianne Design, de confetti van Karin Joan, de wasbeertjes van Eline en de cadeautjes van Marleen. 

Bij Lift challenge #155 vragen ze een zogenaamde peek a boo (kiekeboe) kaart waarbij je figuurtje als het ware ergens achter vandaag 'popt'. Op de kaart komt de wasbeer kijken waar nu zo hard 'er is er één jarig' wordt gezongen. Op de envelop komen hij en zijn vriendje tussen de dwarrelende confetti ook even een kijkje nemen. Het maken van een bijpassende envelop vond ik zo leuk om te doen dat ik dit idee vaker ga gebruiken. Het is een kleine moeite maar het maakt het kaartje nog feestelijker! 

Bij Hobbyvission heb ik met mijn beterschapskaart de derde plaats behaald, bedankt wat een eer! 

Fijne avond allemaal! 





Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design pretty papers bloc 'floral delight' PK9161
  • Marianne Design Collectables 'Eline's wasbeer" COL1472
  • Marianne Design en Karin Joan 'er is er een jarig' KJ1729
  • Marianne Design Craftables 'cadeautjes by Marleen' CR1488
  • Marianne Design stamp and die set 'mini labels NL' CS1028
  • Stamp Easy tool van Vaessen Creative
  • Zwarte Stazon inkt 
  • Zwart hemp cord 
  • 3d- foam 
  • Sakura gelly roll wit 
  • Overig papier van de Action en Boekenvoordeel 



13 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart! En met de bijpassende envelop is het een geweldig geheel.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD CHallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een feestelijk geheel heb je ervan gemaakt! Ontzettend leuk is het geworden. Het spat hier van het scherm af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke lift heb je gemaakt! Heel vrolijk en leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk en idd super vrolijk met al die kleurtjes. De envelop is al een feestje op zich. Heel tof gedaan en dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow Natascha wat een super gezellig kaartje!! En die bijpassende envelop erbij is helemal gaaf.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs leuke kaart in vrolijke kleurtjes en ook al zo'n mooie enveloppe erbij, heel gaaf! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Natascha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je gemaakt en deze vrolijke kleuren!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke en fleurige kaart Natascha.
    Een hoop gezelligheid daar.
    Gezellig dat je meedoet met onze muziekchallenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke feestelijke kaart hebjegemaakt
    Bedankt voor het meedoen met onze “Muzikale” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onwijs fris en vrolijk kaartje.
    Leuk dat je mee doet met onze "muziek" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke verjaardagskaart Natascha, ik hou van deze kleurtjes ;-)
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen