zondag 1 november 2020

Kerst cadeau tag 1 (schildpad)

Hoi allemaal, 

In mijn vorige post had ik geschreven dat ik bezig was met het maken van tags. Ik heb hiervoor restjes papier gebruikt omdat mijn bak, waar ik alle restjes in bewaar, toch wel erg vol werd. Bij Kaartjes inspiratie challenges blog vragen ze een kerst cadeau tag. Je mag twee keer meedoen, dus ik heb maar meteen twee creaties gemaakt. 

Omdat de diertjes van Marianne Design wat groter zijn, heb ik de tags zelf gemaakt met behulp van de Vaessen Creative 3-in-1 label pons. Het voordeel van deze pons is, is dat je de tag zo lang kunt maken als je zelf wil. Ook deze tags heb ik met restjes papier gemaakt. 

De schildpad heeft zijn kerstoutfit aangetrokken en zet zijn cadeautje alvast bij de kerstboom neer. De tekst 'we wish you a Merry Christmas' is van de Action. Aan de bovenzijde van de tag heb ik een stukje organza lint gedaan zodat de tag gemakkelijk aan het cadeau gehangen kan worden.  

Bij het uploaden kom ik er helaas achter dat ik maar één keer de link mag gebruiken. Er zit niets anders op dan een nieuwe post aan te maken. 



                                                                    Gebruikte materialen: 
        • Marianne Design Collectables 'Eline's schildpad' COL1480
        • Marianne Design Collectables 'Eline's slee' COL1460 (cadeau)
        • Marianne Design Collectables 'Eline's kerstboom' COL1459
        • Marianne Design Collectables 'Eline's ijsbeer' COL1370 (muts)
        • Tekststempel met stans Action
        • Organza lint Action 
        • 3d-foam
        • Papier van de Action en Boekenvoordeel 
        • Stamp easy tool van Vaessen Creative 
        • Zwarte Stazon inkt
        • Sakura gelly roll wit



5 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan met die schildpad er op. Heel mooi.
    Leuk dat je meedoet bij Kaartjes Inspiratie Challenge, dankjewel.
    Groetjes Nicolette GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige cadeau tag Natascha. Zo raak je mooi door de restjes papier heen.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Natascha. Leuke schildpad ook.
    Gezellig dat je meedoet bij KIC.
    Liefs Bianca GDT.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tag heb je gemaakt. Leuk zo met de schildpad Dankjewel voor het meedoen aan de challenge . Groetjes Helm a DT. Team kaartjes inspiratie Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk deze tag, bedankt voor je deelname.
    Groetjes Elly DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen