dinsdag 17 november 2020

Dromenvanger

Hallo allemaal, 

Bij een online hobbywinkel was er uitverkoop en zoals je vast begrijpt kon ik mij niet inhouden. Ik heb een mooi pakketje samengesteld met mallen, stempels en papier van Marianne Design. 

Bij de afgeprijsde artikelen zat ook een leuke mal van een dromenvanger. Ik had deze al eerder gezien maar vond deze destijds te duur. Nu was hij flink afgeprijsd en heb ik hem toch maar gekocht. En ik heb er geen spijt van! Ik bedacht mij dat je met de veertjes ook een sterkte of condoleance kaartje kan maken. Hier ga ik mij binnenkort eens aan wagen. 

Het papier met de veertjes is van de Action en heb ik al wat langer in mijn knutselkast liggen. Heel toevallig had ik bijpassend behang in de kleuren okergeel, lichtgroen en donkergroen. Op het veertjes papier heb ik nog wat dwarrelde veertjes geplakt met 3d foam. De stempel is ook van Marianne Design en was ook in de uitverkoop. 

Gebruikte materialen:

  • Marianne Design Craftables 'Dromenvanger' CR1373
  • Marianne Design clearstamps 'congratulations' CS0883
  • Ronde stans AlieExpress (rondje op het hart van de dromenvanger)
  • Stamp easy tool van Vaessen Creative
  • Zwarte Stazon inkt
  • 3d foam tape
  • Sakura gelly roll wit
  • Hemp cord zwart
  • Behang
  • Papier van de Action 

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk he als je in een opruiming zo je slag kan slaan. Wat kun je daar blij van worden.
    En als je het dan ook nog zo mooi combineert met papiertjes die je al hebt liggen dan heb je helemaal een top dag.
    Je kaart is erg mooi geworden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh super leuk om zo te winkelen! Je bent goed geslaagd. Dit is een mooie kaart geworden Natascha. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt met de dromenvanger, tof zulke koopjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Koopjes zijn altijd fijn, en dan nog zo`n mooie dromenvanger, een prachtige kaart is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja Natascha, dat herken ik. Vorige week ook wat opruimingsartikelen gekocht, waaronder de vuurpijl van MD. Straks mag je het niet meer afsteken, des te leuker...
    Jouw dromenvanger kaart is heel gaaf! Mooie kleuren heb je ervoor gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart, die kleuren zijn top.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen