woensdag 20 maart 2024

Seizoenschilderij: lente

Hallo allemaal, 

Zoals ik bij mijn vorige creatie schreef, laat ik jullie bij de start van het desbetreffende seizoen een bijpassend schilderijtje zien. Het lijstje zet ik vervolgens neer op mijn knutselkamer, zo kan ik er zelf extra lang van genieten. 

Vandaag op 20 maart start de astronomische lente en deze duurt tot 20 juni. Ik vind dit zelf het mooiste seizoen. Alles wordt weer groen, de vogeltjes zingen enthousiast en zoeken materiaal om een nestje te maken en ook de eerste lammetjes verschijnen weer in de wei. Op mijn schilderijtje zien jullie dit dan ook terug.  

De koe staat in de wei en smult van het verse groene gras. Ook het lammetje geniet en dartelt vrolijk rond. De eerste bijen vliegen ook alweer uit opzoek naar nectar en meneer mol steekt zijn snuit even omhoog. In de sloot komen de waterlelies tot bloei en familie zwaan zwemt voorbij, onderweg komen zij meneer eend met zijn kroost tegen. 

Deze creatie wil ik insturen bij Simon Says (spring). 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's koe' COL1426
  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488
  • Marianne Design Collectables 'Eline's bijen' COL1505
  • Marianne Design Collectables 'Eline's lammetjes' COL1494
  • Marianne Design Collectables 'Eline's boeren set' COL1427
  • Marianne Design Collectables 'Eline's zwaan' COL1478
  • Marianne Design Craftables 'water lilies by Marleen' CR1515
  • Marianne Design Craftables 'ducks by Marleen' CR1619
  • Marianne Design Craftables 'cattails by Marleen' CR1620
  • Marianne Design Craftables 'dennenbomen by Marleen' CR1602
  • Marianne Design Craftables 'dragonflies by Marleen' CR1582
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583
  • Marianne Design Craftables 'bendy card' CR1402 (zon) 
  • Schilderij Ikea Hovsta


Geen opmerkingen:

Een reactie posten