maandag 11 maart 2024

Slimline met bloemen

Hallo allemaal, 

Bij De Egel zag ik een leuke sketch voorbij komen met bloemen. Ik moest meteen denken aan de mooie mallen van Spellbinders die ik onlangs aan mijn verzameling heb toegevoegd. 

De sketch van De egel betreft er eentje voor een slimline card, ik besloot de mijne op een slimline label te maken. Hopelijk mag dit? Het was even puzzelen want alle elementen moeten er op terugkomen. Het tweede randje was ik bijna vergeten, maar kon ik gelukkig nog toevoegen. De bloemen en takjes verwerken vond ik het leukste om te doen. Het geheel vond ik nog wat saai dus ik voegde nog een label met tekst en wat lieveheersbeestjes toe. Deze creatie wil ik ook insturen bij Hobbyshop Veldmaat, hier vragen ze bloemen op je kaart. 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Creatables 'sweet borders' LR0599
  • Marianne Design Craftables 'slimline tags' CR1576
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftables 'text labels' CR1605
  • Marianne Design Craftables 'basic cirkels by Marleen' CR1497 
  • Marianne Design Clearstamp 'proost by Marleen' CS1056
  • Spellbinders 'sunflower serenade etched dies' S3-494
  • Spellbinders 'autumn sealed sprigs etched dies' S4-1319
  • Spellbinders 'garden wreath add-ons etched dies' S5-598

Volgens de sketch van De Egel: 

4 opmerkingen:

  1. Prachtig is deze slimline tag met al die mooie bloemen, wat is die DINO slinger GAAF, van de bloppost hiervoor!!
    Liefs Annemarie enMerit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking van de schets !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Natascha, ik reageerde al op deze inzending op FB. Hij is prachtig!
    Het is niet de bedoeling dat je en op FB en op je blog deze kaart inzendt. Je kunt hem uiteraard op je blog zetten, maar link hem dan niet op het challengeblog als je hem al op FB in de Egelgroep hebt gezet.
    Alle inzendingen via FB worden door de moderators op het challengeblog geplaatst. Nu staan er 2 dezelfde inzendingen op het blog, omdat niet alle moderators zelf een blog hebben en dat niet meteen zien. Alvast onze dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Natascha. Leuke kaart met een geweldige bloementoef. Fijn dat je de uitdaging bij de Egel bent aan gegaan. Dank je wel voor het meedoen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen