vrijdag 22 maart 2024

Uilen in een bloemenkrans

Hallo allemaal, 

Mijn schoonmoeder vroeg of ik een verjaardagskaart kon maken voor haar zus die van uilen houdt. Vorig jaar had ik voor haar ook een kaartje met dit dier gemaakt, dus deze creatie moest geheel anders zijn. Onlangs kocht ik nog wat mooie bloemen stansen van Spellbinders, dus ik besloot deze meteen uit te proberen. 

Ik stanste de van harte cirkel van Marleen uit, achter en bovenop deze stans plakte ik een cirkel. De twee uilen kregen een plekje in het midden en toen kon ik beginnen met het maken van de halve bloemenkrans. Ook deze bloemen zijn weer prachtig en zien jullie vast vaker voorbij komen! Ik hoop dat het kaartje in de smaak is gevallen. 

Deze kaart wil ik insturen bij Hobbyshop veldmaat (bloemen op je kaart) en bij Simon Says (spring). 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's uilen' COL1475
  • Marianne Design Craftables 'basic circles by Marleen' CR1597
  • Marianne Design Craftables 'van harte by Marleen' CR1560
  • Marianne Design paperpad 'springtime' PK9174
  • Spellbinders 'garden wreath add-ons etched dies' S5-598
  • Spellbinders 'be bold blooms etched dies' S5-502
  • Spellbinders 'holiday bloom etched dies' S5-527
  • Carlijn Design 'vierkanten' CDSN-0079

3 opmerkingen:

  1. Super leuk met die twee uiltjes !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi Natascha, die uiltjes hebben een mooi plekje gevonden tussen de bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje van een kaart, geweldig die uiltjes en bloemen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen