woensdag 27 maart 2024

Mijn eerste dieptekaart

Hallo allemaal, 

Bij creaties Suzan op Facebook zag ik dat zij voor de lopende challenge een zogenaamde dieptekaart vraagt. Deze kaart heb ik al heel vaak voorbij zien komen, maar had ik zelf nog nooit gemaakt. In een blok van de Action kwam ik een wat groter plaatje tegen die ik hiervoor kon gebruiken. Met de circle lay-out mal van MD stanste ik deze uit. Het raster verhoogde ik met nog drie uit wit gestanste delen, waarna ik deze op de ondergrond plakte. Hierna kon ik de afbeelding er weer in leggen. Het is helemaal niet moeilijk en in een handomdraai heb je een leuk kaartje gemaakt. Ik vond mijn creatie nog wat saai dus ik plakte er nog een mountain bike op (ook verhoogd doormiddel van dezelfde techniek) en een label met tekst. 

Deze kaart wil ik ook insturen bij Simon Says (anything goes). 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Creatables 'circle lay-out' LR0677
  • Marianne Design Craftables 'mountain bike' CR1505
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design Clearstamp 'proost by Marleen' CS1056
  • Plaatje uit een blok van de Action 

1 opmerking:

  1. Superleuke kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen bij Creaties Suzan op FB.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen