vrijdag 15 maart 2024

Trellis kaart met verhuis scene

Hallo allemaal, 

Het duurde wat langer maar vandaag vielen de nieuwe Collectables uit de maart collectie van Marianne Design op de mat. Toevallig hebben we een kaartje nodig voor een stel dat gaat samenwonen, dus ik ben meteen met de verhuisset van Marleen aan de slag gegaan.

Bij de Lift Challenge zag ik een leuke uitdaging, ze vragen een zogenaamde trellis kaart, Ik had er nog nooit van gehoord, maar het voorbeeld wat je moet liften spreekt voor zich. Ongeveer de helft van de kaart sneed ik af en op de bovenzijde plakte ik baksteenpapier. Met het stukje kraft cardstock wat ik had afgesneden creëerde ik het hek (de trellis). Het grappige is dat je nu door de kaart heen kan kijken en dat de kaart toch kan blijven staan. Doordat je de binnenkant van de kaart ziet plakte ik hier ook het baksteen papier, zo loopt het door. Achter het hek plaatste ik nog een dennenboom en een straatlantaarn. De muizen zijn druk bezig met verhuizen, ze hebben gelukkig een steekwagen waardoor zij niet alles hoeven te sjouwen. 

Deze creatie wil ik ook insturen bij Knutsels en Kadootjes (staart op je kaart). 

Fijn weekend! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's muis' COL1437
  • Marianne Design Collectables 'moving accessories by Marleen' COL1541 
  • Marianne Design Creatables 'straatlantaarn' LR0724
  • Marianne Design Creatables 'pine tree set' LR0370
  • Marianne Design Craftables 'boomstammen' CR1348
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (gras) 
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftables 'punch die- keys' CR1435
  • Marianne Design Craftables 'potted plants by Marleen' CR1542 (bloemetjes) 
  • Marianne Design Clearstamp 'huwelijkswensen' CS0998
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Studio light 'winter garden-front door' SL-WG-CD152 (huisnummer bordje) 
  • Baksteen papier van de Action 

5 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf verhuiskaartje is het geworden, heel tof! Ja, het zijn weer leuke spulletjes van Marianne, ik heb een gedeelte van de collectie besteld en die komt vandaag binnen. Jij hebt me alvast van inspiratie voorzien, bedankt! Ook dankjewel voor nog een bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes. Fijn weekend!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn er maar druk mee met al die dozen inpakken. Een heel mooi kaartje, bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke uitwerking van onze Liftchallenge, die bakstenen muur is echt super hierbij en wat een leuk tafereel is het. Fijn dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke liftkaart heb je gemaakt. Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar leuk om een trelis kaart te maken. De muisjes zijn gezellig samen bezig. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk deze verhuiskaart Natascha!! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen