vrijdag 11 augustus 2023

Op safari in de amazone

Hallo allemaal, 

Afgelopen week ben ik twee keer in de prijzen gevallen. Bij Carlin's kaartenparadijs behaalde ik met mijn schuifkaart de tweede plaats, super leuk! Voor volgende maand mag ik gastdesigner zijn, ik ga iets leuks bedenken. Met mijn wiebelkaart behaalde ik de eerste plaats bij Girlz Creative Christmas Challenge. Ik ontving van Claudia een gevulde envelop vol met mooi designpapier, labels en een stempel van MD. Hier ben ik erg blij mee en kan ik weer mooie creaties mee maken! 

Bij de Action heb ik onlangs een leuk blok met vellum papier gekocht. In het blok zitten leuke voorbedrukte vellen met zee thema en ook effen pagina's in de kleuren blauw en groen. Een stukje hiervan  heb ik gebruikt om een zee te creëren. Aan de binnenkant van de kaart heb ik wat vissen en zeewier geplakt. Als je goed kijkt zie je deze door het vellum heen schijnen. Op de voorkant kreeg de lieve schildpad een plekje, hij loopt over een prachtig strand met palmbomen en allerlei schelpen. In het oerwoud woont ook de luiaard. Hij hangt tussen de tropische bladeren en lianen. Hebben jullie de giftige spin en zijn web al ontdekt? Voordat ik er goed over na had gedacht kreeg ook de zeehond een plekje op de kaart. Hij piept met zijn net gevangen vis net boven de branding uit. Natuurlijk leven zeehonden niet in de tropische gebieden, maar deze had zin om op vakantie te gaan;) 

Deze kaart wil ik insturen bij: HobbyVision (bingo: bloemen, lieveheersbeestje en stans), 'T Boekensteuntje daagt je uit op FB (zee), Mutsen Cluppie op FB (zon, zee, strand), KIC (zomerse kaart), GCC (maritiem), 4-seasons (Brazilië) Carlin's kaartenparadijs (de a van animals) Kreativtanten challenge (anything goes), De Egel op FB (extra challege: zomer) en Craft-alnica (water). 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Elines luiaard' COL1471
  • Marianne Design Collectables 'Eline's zeehonden' COL1432
  • Marianne Design Collectables 'Eline's schildpadden' COL1480
  • Marianne Design Collectables 'sealife by Marleen' COL1468
  • Marianne Design Collectables 'Eline's tropische vissen' COL1431
  • Marianne Design Collectables 'Eline's pelikaan' COL1496 (vis) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's sea side set' COL1497 (zandhoopjes) 
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583
  • Marianne Design Craftables 'punch die sea shell' CR1363
  • Marianne Design Craftables 'punch die halloween' CR1450 (spin en web) 
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Creatables 'kleine jungle bladeren' LR0794
  • Marianne Design Creatables 'palmbomen' LR0541
  • Marianne Design Creatables 'gate folding jungle' LR0722 
  • Vellum van de Action 
  • Plakparels SoLow

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie leuke kaart is dit geworden.
    Veel animals op te zien, perfect voor onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Bedankt voor je deelname.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje, vol met diverse diertjes. Een prachtig kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card wih water. Thank you for company in Craft-alnica. Goga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super si se znašla z izzivom! Zelo lepa voščilnica. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke, vrolijke kaart! Mooie mix van materialen en diertjes, dat moet kunnen in kaartenland ;)
    Bedankt voor je bijdrage aan onze vakantie-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Čudovita morska voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    BeantwoordenVerwijderen