woensdag 2 augustus 2023

Een wiebelkaartje voor kerst

Hallo allemaal, 

Gedurende het jaar probeer ik altijd wat kerstkaarten te maken zodat de voorraad een beetje is aangevuld. Het zogenaamde wiebelkaartje vind ik altijd leuk om te maken. Het is een snelle en simpele creatie, maar wel met een leuk effect. 

Het beertje van Eline speelt lekker in de sneeuw. Hij is warm aangekleed met een dikke rode sjaal. Het mooie designpapier heb ik begin dit jaar gewonnen bij Creaties van Marjolein (Instagram). Er zat nog meer leuks in het pakketje, dit gaan jullie binnenkort vast nog zien. 

Dit kaartje stuur ik in bij Girlz Creative Christmas challenge

Fijne dag!

Groetjes, Natascha




Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's arctic bear' COL1502
  • Marianne Design Collectables 'Eline's winter accessories' COL1503 (kleine boom) 
  • Marianne Design Creatables 'boomstam' LR0680
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (sneeuw) 
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design Paperpad 'Eline's berry christmas' PB7053
  • Marianne Design Clearstamps 'kerst teksten' CS1105
  • Ronde stans met gaatjes Action 

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Het papier vind ik zelf ook erg mooi, bij mij is het al helemaal op :) Leuk om te zien wat je ermee gemaakt hebt. Groeten, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, een schommelkaart is altijd leuk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje met die grappige beer. Mooi met alle details.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen