donderdag 17 augustus 2023

Sketch: kerst met de gnome

Hallo allemaal, 

Op dit moment heb ik helaas weinig inspiratie voor het maken van leuke verhaaltjes kaarten. Om toch even lekker te knutselen besloot ik daarom om een kerstkaart te maken, deze zijn altijd handig om alvast op voorraad te hebben. 

Ik zag dat de challenge bij Carlijn Design was verlengd tot het einde van deze maand. Het betreft een sketch en dat vond ik nu met het gebrek aan inspiratie erg fijn. De basis van de kaart zette ik razendsnel in elkaar met de basismallen van Carlijn. De kleuren zijn niet traditioneel voor een kerstkaart, maar dat vind ik voor de afwisseling ook wel eens leuk. Ook dit keer zette ik de gnome in de schijnwerpers. Op zijn muts creëerde ik zelf een 'bontkraagje' door de muts ook uit wit papier te stansen en het randje er vanaf te knippen en op te plakken. Het belletje dat aan zijn muts hangt is eigenlijk het slakkenhuisje wat bij deze set hoort. De gnome zit lekker in de sneeuw en doet zich tegoed aan kerstsnoep. 

Deze kaart stuur ik in bij Carlijn Design op FB en bij 52 weeks to Christmas

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Carlijn Design 'A6 rechthoeken en frames' CDSN-0037
  • Carlijn Design 'A6 rechthoeken' CDSN-0103
  • Carlijn Design 'vierkanten' CDSN-0079
  • Carlijn Design 'cirkels' CDSN-0122
  • Carlijn Design 'cirkels 2' CDSN-0193
  • Carlijn Design 'gnome set 1 basis' CDSN-1095
  • Carlijn Design 'let's party!- door Jocelijne Design' CDJD-0016
  • Marianne Design Craftables 'candy by Marleen' CR1565
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design Clearstamps 'hello winter by Marleen' CS1037
  • Marianne Design goud papier CA3126
  • Design papier van de Action 


6 opmerkingen:

  1. de inspiratie komt vast weer snel terug, dit is ook een plaatje van een kaart met die schattige gnoom.
    Fijn dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kerstkaart met de gnome.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks het gebrek aan inspiratie heb je nu toch een heel leuke kerstkaart erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kerstkaart, Natascha. Een sketch en een thema kunnen wel helpen als je even geen inspiratie hebt. Jij hebt in elk geval een erg mooie kerstkaart gemaakt!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk! Ik houd ook van minder traditionele kleuren voor kerstkaarten.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen