donderdag 3 augustus 2023

Kaartje met wax zegel

Hallo allemaal, 

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de materialen van Carlijn Design, het is een hele andere creatie geworden dan jullie normaal van mij gewend zijn. 

Met de basismallen van Carlijn maakte ik in een handomdraai een a6 formaat (enkele) kaart. Hierna heb ik het blauwe karton geëmbost, helaas is dit op de foto niet goed zichtbaar. Vervolgens heb ik de bloemen van Carlijn uitgestanst en in toefjes in een cirkel op de kaart verwerkt. Het okergele blad en het bruine takje zijn van Marianne Design. In het midden van de bloemen besloot ik een waxseal te plakken. Door gebruik te maken van de solid stempel kan je zelf nog wat extra's toevoegen. Ik koos voor een gestanst bloemetje en twee blaadjes, deze heb ik in de vloeibare wax geduwd en vervolgens met de waxstempel aangedrukt. Met de wax die over was maakte ik nog twee druppeltjes die ik rechtsboven in plakte. De tekst is ook van Carlijn Design, ik kreeg deze als bedankje bij mijn bestelling. 

Wat vinden jullie van deze kaart? Moet ik vaker dit soort kaartjes maken of zien jullie toch liever mijn tafereeltjes? 

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Carlijn Design ' waxzegel accessoires 1' CDSN-0222
  • Carlijn Design 'A6 rechthoeken' CDSN-0103
  • Carlijn Design 'Bedankje' exclusieve mal als bedankje bij de bestelling 
  • Carlijn Design 'waxzegel solid' CSWX-0013
  • Marianne Design Creatables 'christmas green' LR0634
  • Craft Sensations embossing folder 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten