maandag 21 augustus 2023

Gepimpt cadeautasje

Hallo allemaal, 

Mijn schoonmoeder is vandaag jarig en we gaan zo even langs om dit te vieren. Het cadeau past precies in dit leuke cadeautasje, deze heb ik ooit bij de Action gekocht. Natuurlijk moest ik deze even oppimpen en ik besloot om een maritiem thema te gebruiken. Op het tasje heb ik ook nog een waxzegel verwerkt. 

Deze creatie wil ik insturen bij: Knutsels en Kadootjes (vlinders), HobbyVision (maritiem), Hobbyshop Daantje daagt je uit (waszegel), 'T Boekensteuntje daagt je uit op FB (zee), Mutsen Cluppie op FB (zon, zee, strand), Kreativtanten challenge (anything goes) en Craft-alnica (vleugels). 

Fijne dag! 

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's sea side' COL1497
  • Marianne Design Collectables 'Eline's pelikaan' COL 1496
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design Craftables 'punch die sea shell' CR1363
  • Marianne Design Clearstamp 'proost by Marleen' CS1056
  • Carlijn Design 'vierkanten' CDSN-0079
  • Vlinder mal van de Action 
  • Waxstempel van Søstrene Grene
  • 5 opmerkingen:

    1. Een leuk en lief tasje gemaakt.
      Gefeliciteerd.
      groetjes Marjan.

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Heel leuk, zomers tasje is het geworden met de subtiele vlindertjes!
      Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
      grtz Colien

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Beautiful summer card. Thank you for playing along at Craft-alnica.

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker s krilci sodeluješ pri CRAFT-alnici

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker s krilci sodeluješ pri CRAFT-alnici

      BeantwoordenVerwijderen