vrijdag 25 augustus 2023

Nog een wiebelkaartje

Hallo allemaal, 

Onlangs heb ik bij Carlijn Design twee sets ronde stansmallen gekocht. Wat zijn deze handig! In een handomdraai maak ik nu o.a. een wiebelkaart. Op deze kaart kreeg de kerstman van MD een plekje. 

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Carlijn Design 'cirkels' CDSN-0122
  • Carlijn Design 'cirkels 2' CDSN-0193
  • Marianne Design Collectables 'Eline's Santa and mrs claus' COL1517
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (sneeuw) 
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'dennenbomen by Marleen' CR1602
  • Marianne Design goud papier CA3126
  • Marianne Design Clearstamps 'kerst teksten' CS1105
  • Marianne Design Paperpad 'Eline's berry christmas' PB7053

4 opmerkingen:

  1. Een heel leuke vrolijke kaart, de kerstman zal heel wat wiebelen op zijn kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een superleuke, de kerstman komt al schommelend langs. Je brengt me op ideeën moet ik ook weer eens maken.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze wiebelkaart met de kerstman.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd! Ik houd van wiebelkaarten maar maak ze eigenlijk te weinig.
    Leuk dat je blauw hebt gebruikt voor de cadeautjes, geeft de kaart echt iets extra's.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen