zondag 23 april 2023

Cadeautas: op expeditie in de jungle

Hallo allemaal, 

Kunnen jullie je de post nog herinneren waarin ik de versierde cadeautjes voor ons neefje Zef liet zien? Jules zei dat hij de diertjes op de cadeautjes van zijn broer erg leuk vond. Dat laat ik mij natuurlijk geen twee keer zeggen en ik besloot om zijn cadeautjes ook extra feestelijk te maken. Ik wilde niet helemaal hetzelfde doen en maakte daarom een cadeautas. Jules is gek van dieren en voertuigen. Het cadeaupapier staat vol met allerlei jungle dieren, dus de keuze voor het thema was snel gemaakt. 

Dit keer gaat meneer muis op expeditie door de jungle. Hij heeft zijn tropenhelm opgezet en heeft naast een opgerolde kaart ook een schep en kapmes mee. De jungle is hier en daar moeilijk begaanbaar, het is dicht begroeid met o.a. lianen, monstera en prachtige wilde orchideeën. Onderweg komt hij allerlei dieren tegen en hij komt ogen te kort. Meneer muis moet ineens vol op de rem trappen want er komen een stel slingerapen naar beneden. De apen moeten lachen, zij vinden het wel leuk om andere dieren te laten schrikken. De luiaard hangt in de lianen, hij slaapt tevreden en krijgt niets mee van alle commotie. Zien jullie ook de giftige zwarte weduwe in haar web? Verderop steekt een olifant over en de tijger verschuilt zich in het struikgewas. Als je goed kijkt kun je ook een geel/zwarte pijlgifkikker spotten. 

Ik hoop dat de cadeautas in de smaak valt. Het past wel een beetje bij de verjaardags/safari kaart die ik al eerder voor hem maakte. Mijn schoonzus vertelde dat zij alle kaarten (en gemaakte knutsels) bewaard. Zo kunnen onze neefjes, als ze groter zijn, hier nog een keer naar kijken. Dit vind ik leuk, zo heb ik extra eer van mijn werk. Zelf heb ik ook nog de kaarten uit mijn kindertijd en ik bewaar ook de kaartjes die ik krijg, altijd erg leuk om nog eens naar te kijken. 

Het maken van de foto's was wel een opgave, maar uiteindelijk toch gelukt. Op de eerste foto staat de tas in zijn geheel en de tweede foto is een close up zodat jullie het tafereeltje goed kunnen bekijken. 

Deze creatie wil ik insturen bij Girlz Creative crafts (thema: dieren). Ik hoop dat een cadeautas ook mag ipv een kaartje? Zo niet, dan mogen jullie hem verwijderen hoor!

Groetjes, Natascha



Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's muizenfamilie' COL1437
  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby olifant' COL1521
  • Marianne Design Collectables 'auto by Marleen' COL1515
  • Marianne Design Collectables 'Eline's luiaard' COL1471
  • Marianne Design Collectables 'Eline's aapjes' COL1399
  • Marianne Design Collectables 'Eline's leeuw en tijger' COL1455
  • Marianne Design Collectables 'Eline's eenden familie' COL1428 (hoed) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488 (hoopjes grond)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kitchen accessories' COL1493 (sjaaltje en mes) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's toekan' COL1457 (blaadjes) 
  • Marianne Design Creatables 'gate folding jungle' LR0722
  • Marianne Design Creatables 'autumn leaves' LR0775
  • Marianne Design Creatables 'tropical leaves' LR0667
  • Marianne Design Creatables 'little jungle leaves' LR0794
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's frogs and dragonfly' LR0461
  • Marianne Design Creatables 'orchidee' LR0728
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Craftables 'spinnen en insecten' CR1383
  • Marianne Design Craftables 'spiderweb' CR1422
  • Marianne Design Craftables 'garden tools' CR1541
  • Marianne Design Craftables 'schoentje zetten by Marleen' CR1489 (opgerolde kaart)
  • Marianne Design Clearstamp 'super-mega-kei-onwijs' CS1066

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat een super gave junglekaart Natascha!!!!
    Zo leuk met al de verschillende dieren en muis in zijn auto.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk hoe je je kadotasje versierd hebt!
    Nancy
    Girlz Creative Crafts

    BeantwoordenVerwijderen