vrijdag 21 april 2023

Een cadeaubon leuk inpakken (kraamcadeautje)

Hallo allemaal, 

Als je op kraamvisite gaat dan hoort daar natuurlijk een cadeautje bij. De ouders van Jonas vroegen om een Hema cadeaubon. Ik vond het saai om deze zo aan hen te geven. In mijn knutselkast vond ik een doosje met daarin een cadeaukaart houder. Ik kreeg hier ooit zelf een Hema cadeaukaart in en had deze bewaard. Zo zie je maar dat het ooit toch nog van pas komt;)

De ouders van Jonas zijn gek op dino's. Ik had de dino's van MD al op het geboortekaartje gebruikt en het leek mij leuk om het thema door te voeren. Op het doosje zelf plakte ik een dino met op de achtergrond bergen en een ondergaande zon. Ik vond het toen nog wat kaal en combineerde het met palmbomen en een kleine tekst. Het idee is gebaseerd op een kaartje van Neline. Op de cadeaukaart houder gebruikte ik de gate folding jungle bladeren en plakte ik een blauwe dino. Binnenin vinden ze de cadeaukaart. 

Onlangs heb ik nog een nieuwe hobby ontdekt; het maken van wax zegels. Ik kocht wat wax beads en een aantal wax stempels. In een soort oventje smelt je de beads en dit mengsel giet je op een siliconen matje. Vervolgens druk je hier je stempel in en laat je het even laten uitharden. Hierna haal je de stempel er af en heb je een leuke afdruk in je zegel. Ontzettend leuk om cadeautjes en kaartjes te pimpen en nog feestelijker te maken. Een klein wax stempel met daarin een takje kon daarom op het kraamcadeautje niet ontbreken. 

Vandaag loopt de challenges 'alles is nieuw' af bij Knutsels en Kadootjes, dit kraamcadeautje stuur ik daarom nog snel in. Bij Hobbyshop Veldmaat is het thema baby en omdat dino's ook dieren zijn stuur ik deze creatie ook in bij Girlz Creative Crafts

Fijn weekend! 

Groetjes, Natascha


Doosje en de cadeaukaart houder: 


Doosje:
Cadeaukaart houder: 

Ingepakt cadeautje met wax zegel: 
Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's dino's' COL1400
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Creatables 'gate folding jungle' LR0722
  • Marianne Design Creatables 'palmboom' LR0541
  • Marianne Design Clearstamp 'Eline's babytekstjes' EC0171
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Bergen van Avec Creative/Action nr: 2573199
  • Wax en wax stempel Sostrene grene/ Smelt oventje en accessoires Jessy at Sea 
  • Cadeaudoosje en cadeaukaarthouder Hema 

5 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt! Zo mooi met de dino erop. Leuk idee dat oppimpen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke cadeaukaarthouder heb je gemaakt voor de challenge bij Knutsels&kadootjes.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke persoonlijke kadobon heb je gemaakt voor de kersverse ouders. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf! Het is een geweldig cadeautje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig cadeaudoosje en kaart heb je gemaakt Natascha. Wat leuk met de dino's. Hiermee heb je de ouders van Jonas vast heel blij meegemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan challenge 36 bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Antje
    DT GCC

    BeantwoordenVerwijderen