zaterdag 1 april 2023

Eline's verjaardagskalender: april

Hallo allemaal, 

Vorig jaar heb ik voor een leuk prijsje de DIY verjaardagskalender van Eline Pellinkhof kunnen kopen. Mijn idee is om iedere eerste van de maand de desbetreffende pagina te laten zien. Vorig jaar heb ik alle pagina's al versierd, zo kon ik steeds een pagina kiezen die mij op dat moment aansprak. 

Deze maand is de april pagina aan de beurt, ook hierop heb ik weer een voorjaars tafereeltje gemaakt. De konijnen zitten lekker op het bankje en doen zich te goed aan zonnebloempitjes en wortels. De lammetjes  dartelen in de wei en de eerste bloemen beginnen al te bloeien. Dit zorgt er ook voor dat de bijen en lieveheersbeestjes weer volop rondvliegen.  

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design 'Eline's verjaardagskalender' PB7061
  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby konijntjes' COL1463
  • Marianne Design Collectables 'Eline's lammetjes' COL1494
  • Marianne Design Collectables 'Eline's winter accessoires' COL1503 (hek omgebouwd naar bank)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's bijen' COL1505
  • Marianne Design Collectables 'Eline's hamster' COL1489 (zonnebloempitjes)
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 

1 opmerking:

  1. Ik zag het al op Instagram. Heel leuk is deze pagina! Nu nog lente buiten!

    BeantwoordenVerwijderen