zondag 5 maart 2023

Een keer iets anders dan een kaart

Hallo allemaal, 

Vandaag viert ons neefje Zef zijn verjaardag, hij is twee jaar geworden. Toen ik de cadeautjes ingepakt had zag ik op mijn bureau de nieuwe olifanten stans en tropische bladeren liggen. Ik bedacht mij dat je op deze manier je cadeautje nog feestelijker kan maken. Natuurlijk is het ook een stukje eigen belang; eindelijk de nieuwe stansen uitproberen en lekker knutselen! 

Om de cadeautjes plakte ik met plakband een strook kraft of zwart papier. Vervolgens plakte ik hierop de diertjes en wat versieringen zoals bladeren en bamboe. De envelop vond ik naast de grote boerderij kaart en de versierde cadeaus wel erg in het niet vallen. Ik had nog een stukje cadeaupapier over en knipte wat dieren en bladeren uit. Met behulp van mijn Crop-a-dile ponste ik de spikkels uit het cadeaupapier en plakte deze ook op de envelop. Het versieren van enveloppen deed ik trouwens vroeger als 10 jarige al. Ik weet dat dit idee ooit ontstond door het keukenpapier van mijn oma, hierop stonden toen grappige biggetjes. 

Groetjes, Natascha

De cadeautjes: 



De envelop met daarbij de gebruikte materialen: 


Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'alfabet XXL' COL1449
  • Envelop en cadeaupapier van de Action 

De cadeautjes los met daarbij de gebruikte materialen: 


Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby olifant' COL1521
  • Marianne Design Collectables 'elegant numbers' COL1418
  • Marianne Design Creatables 'little jungle leaves' LR0794
  • Groene plakparel van de SoLow
  • Cadeaupapier van de Action 


De gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'alfabet XXL' COL1449
  • Marianne Design Collectables 'Eline's panda en beer' COL1409
  • Marianne Design Creatables 'bamboe' LR0729
  • Cadeaupapier van de Action



Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's leeuw en tijger' COL1455
  • Marianne Design Creatables 'gate folding jungle' LR0722
  • Cadeaupapier van de Action 

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er geweldig uit !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf gemaakt allemaal!! Was een feestje voor Zef om dat allemaal uit te pakken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof! Dit maakt de kadootjes extra leuk!

    BeantwoordenVerwijderen