zaterdag 8 april 2023

Happy easter: let's go egg hunting!

Hallo allemaal, 

Wat een heerlijk lente weer hebben we afgelopen week gehad! Uit de wind en in het zonnetje heb ik hier al lekker van kunnen genieten. De vlinderstruiken, salvia's en de lavendel lopen weer uit en de eerste bijen en hommels heb ik ook al gespot. 

Deze week ben ik ook drie keer in de prijzen gevallen, zo ontzettend leuk! Bij 2 sisters on the blog heb ik met mijn boter, kaas en (paas)eieren kaart de tweede plaats behaald. Bij Hobbyshop Veldmaat heb ik met één van mijn tulpenkaarten tien euro shoptegoed gewonnen. Ik heb inmiddels een paar mallen van Marianne Design uitgezocht, deze zullen volgende week bezorgd worden. Bij Creaties van Marjolein (op Instagram) heb ik één van de vijf verrassingsenveloppen gewonnen. Vandaag ontving ik de envelop en vol spanning maakte ik deze open. Ik ontving prachtig kerst designpapier, een tekst stempel van MD met daarop een kerstliedje, een doosje wat ik zelf kan versieren en een snijmal van een takje. Marjolein had ook een bedankkaartje gemaakt, grappig dat het designpapier uit mijn pakketje hierop terug kwam. Met dit prachtige pakket kan ik weer veel leuke kerstkaarten maken, ik ben er dan ook heel blij mee! 

Dit keer laat ik jullie een paaskaart in de vorm van een (slimline) tag zien. De paashaas heeft flink zijn best gedaan en heeft veel eieren verstopt. Hij ziet dat het lammetje en de kuikentjes al begonnen zijn met zoeken en hij duikt snel weg. Kunnen jullie zijn witte staartje nog ontdekken? Het kuikentje op het hek heeft het goed bekeken, van bovenaf kan hij de eieren namelijk beter zien. 

Grappig weetje is dat ik het schaapje en het staartje van de paashaas uit een wattenschijfje heb gestanst, zo hebben ze een extra wollig uiterlijk en zijn ze lekker zacht. Deze creatie wil ik insturen bij De Egel op Facebook (extra challenge met het thema pasen), Hobbyshop Daantje daagt jullie uit op Facebook (chocolade), 4-seasons (label) en bij ‘T boekensteuntje daagt je uit op Facebook (iets lekkers op je creatie). 

Fijne paasdagen! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's kippen familie' COL1429
  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby konijntjes' COL1463
  • Marianne Design Collectables 'Eline's lammetjes' COL1494
  • Marianne Design Collectables' farmers fence' COL1407
  • Marianne Design Craftables ' slimline tags' CR1576 
  • Marianne Design Craftables 'bendy card' CR1402 (zon) 
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (gras) 
  • Marianne Design Craftables 'punch die eggs' CR1399 
  • Marianne Design Craftables 'bunny by Marleen' CR1498 (paasei) 
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design Clearstamp 'hello spring and easter by Marleen' CS1044 
  • Satijn lint en hemp cord Vaessen Creative 
  • Pareltjes SoLow

6 opmerkingen:

  1. Een super gezellig paaslabel is het geworden. Leuk met al die beestjes zo in de wei.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke label , er is weer van alles te zien , een heel leuk en vrolijk tafereeltje
    Nog gefeliciteerd met je nummer twee vermelding.
    En een winner ,met een shop te goed .helemaal leuk.
    Gezellige paas dagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd !!!!!!
    Fijne Pasen!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige labelkaart, erg mooi!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze april-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kleurrijke, mooie en gezellige voorjaarskaart! En zoveel materialen ook,erg leuk! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons label challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige label(kaart) heb je gemaakt voor onze challenge bij 4 season.
    Bedankt voor je deelname.
    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen