zaterdag 29 april 2023

Confetti in de woestijn

Hallo allemaal, 

Afgelopen zondag liet ik jullie de gepimpte cadeautas voor Jules zien. De tas (en natuurlijk ook de inhoud) viel erg in de smaak. Zo leuk om zijn enthousiaste reactie te zien, hij vond de dieren erg leuk en hij ontdekte zelfs de spin en de gifkikker! 

Vandaag is mijn schoonzus jarig en het leek mij leuk om haar een kaartje te sturen. Ik hoop dat deze op tijd is bezorgd want ik was vergeten dat de brievenbus op Koningsdag niet geleegd wordt. Ik kwam de scalloped squares mal tegen in mijn knutselkast. Deze heb ik vorig jaar heel goedkoop kunnen kopen, maar had ik nog niet gebruikt. Met de verschillende vierkantjes kun je heel gemakkelijk een venstertje maken en dit leent zich goed voor een shakercard. Shaker cards maak ik eigenlijk veel te weinig, het is niet moeilijk maar het geeft altijd een heel feestelijk effect. 

Mijn schoonzus is gek op alpaca's, deze moest dus wel een plekje op de kaart krijgen. De alpaca heb ik uit een wattenschijfje gestanst zodat hij een wollig en lekker zacht uiterlijk kreeg. Het blauwe dekentje en de kwastjes heb ik afgestemd op de glitters in de shaker card. Op de achtergrond zien jullie de woestijn en een bloeiende cactus. De zon verdwijnt al achter de bergen. Als je de kaart schud is het net alsof er confetti in de woestijn valt haha. 

Deze kaart wil ik insturen bij HobbyVision (shaker card), KIC (strikje op je kaart) en bij Girlz Creative Crafts (dier op je kaart). 

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's alpaca' COL1470
  • Marianne Design Collectables 'Eline's sea side set' COL1497 (zand hoopjes) 
  • Marianne Design Creatables 'horizon snowy mountains' LR0493
  • Marianne Design Creatables 'scalloped squares' LR0767
  • Marianne Design Craftables 'kaarten standaard' CR1408
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design Craftables 'cactus' CR1413
  • Marianne Design Clearstamp 'proost by Marleen' CS1056
  • Beige hemp cord van Vaessen Creative 
  • Glitters van de Action 

5 opmerkingen:

  1. Super leuk !!!!
    Mooie schudkaart !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart. De alpaca heeft zo een hoog knuffelgehalte.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze kaart, bedankt met je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave shaker kaart met die schattige alpaca Natascha.
    Daar is je schoonzus vast heel blij mee.
    Leuk dat je meedoet aan Challenge 36 bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Antje
    DT GCC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt KIC

    BeantwoordenVerwijderen