maandag 15 februari 2021

2 kerstkaarten voor de maand januari (De Egel kerstgroep)

Hoi allemaal, 

Vanmorgen was het hier spekglad maar inmiddels is de dooi goed ingetreden. Hier en daar wordt de weg al zichtbaar en zien we weer wat plantjes in de tuin. Ik las net dat we aankomend weekend echt lenteweer kunnen verwachten, heerlijk! 

De mappen van De Egel kerstgroep (Facebook) zijn aangemaakt. Vanaf nu mag ik iedere maand 2 kerstkaarten plaatsen en ik vind het ook leuk om deze hier te laten zien. Uiteindelijk moet je aan het einde van het jaar 24 kaartjes hebben. Deze challenge is voor mij een stok achter de deur om wat meer zelfgemaakte kerstkaartjes te gaan versturen. Vorig jaar was ik te laat begonnen en kerstkaartjes vind ik niet zo leuk om te maken. Op de één of andere manier heb ik hiervoor nooit zoveel inspiratie. Ik heb dan ook besloten om wat makkelijkere kaartjes te maken en de sketch/ opbouw vaker te gebruiken. 

Hieronder mijn twee kaartjes voor de maand januari 2021: 

Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's rendier' COL1461
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kleding' COL1438 (sjaal)
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069
  • Randstans Love 2 craft Action (sneeuw)
  • Rood vilt
  • Papier van de Action 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's ijsbeer' COL1370
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kleding' COL1438 (sjaal)
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069
  • Randstans Love 2 craft Action (sneeuw)
  • Rood vilt
  • Papier van de Action 

7 opmerkingen:

  1. Allebei zijn het super leuke winterse kaartjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 super leuke Kerstkaartjes!
    De sjaaltjes zijn zo leuk:)
    Eenvoudig heeft ook zijn kracht.
    Lieve groetjes Crealiente.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaartjes. Leuk om vilt te gebruiken voor de sjaaltjes. Die ga ik onthouden.
    Het weer houdt de gemoederen wel bezig de laatste tijd! En het lijkt inderdaad alsof we zo van de winter in 1 keer door gaan naar de lente.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat twee superleuke kerstkaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei heel erg leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allebei mooi geworden! De sjaals lijken extra warm, zo van het vilt gemaakt.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattige kaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen