maandag 8 februari 2021

Oehoe jij bent jarig!

Hoi allemaal, 

Ook vandaag heeft het hier de hele dag gesneeuwd, de lage plantenbakken en de parasolvoet zijn inmiddels niet meer zichtbaar. Tussen de middag hebben we nog een kleine wandeling gemaakt, de binnenwegen zijn slecht begaanbaar en het was flink ploeteren. Na de wandeling ben ik lekker op mijn warme knutselkamer gaan zitten en heb ik het kaartje voor de challenge van Marianne Design gemaakt, dit kaartje zal ik dit weekend posten. Zoals beloofd laat ik jullie eerst mijn derde en tevens laatste kaartje zien voor de challenge van De Egel. Voor deze verjaardagskaart heb ik het 'oude' uiltje van Marianne Design maar eens uit de kast gehaald. Destijds was dit samen met de pandabeer, het konijn en de eekhoorn de eerste aankoop van MD. Helaas heb ik geen stempel met de tekst 'oehoe jij bent jarig'. 

Mijn knutselspullen heb ik inmiddels weer opgeruimd en de werklaptop heeft weer een plekje op mijn bureau gekregen. 

Fijne avond allemaal! 



Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design 'Eline's uilen familie' COL1357
  • Marianne Design en Karin Joan 'stempel en die gefeliciteerd' KJ1721
  • Papier en zwarte tape van de Action 


9 opmerkingen:

  1. Echt tof hoe je zo snel drie kaarten voor deze challenge hebt weten te maken. En alledrie zo leuk geworden! Ik ben nog steeds mijn eerste kaart voor de challenge aan het uitdenken, maar misschien laat ik hem ook wel aan me voorbij gaan. Ik vind de kleuren best lastig...
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij aan bij de reactie van Nynke. Echt knap hoe je zo snel 3 kaarten weet te maken. Alleen het uitdenken van een concept neemt bij mij al een paar dagen in beslag..
    Mooi om te zien hoe je met beperkte kleuren toch heel leuke kaarten weet te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel leuk kaartje heb je gemaakt, mooi gedaan,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje heb je met de sketch gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is superleuk Natasja! Prachtige uitvoering van de sketch.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    Hier ligt ongeveer 20 cm op veel plekken. Misschien had je de foto van onze voordeur gezien op mijn blog..... lachen, joh. We hebben hem nu sneeuwvrij gemaakt, mocht er iemand komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig al die uiltjes op je kaartje! Wat knap dat je 3 kaartjes voor die challenge hebt gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart volgens de schets!! Het is voor jou al weer bijna weekend en dan kunnen de werkspullen weer in de kast en de knutselspullen er weer uit. geniet ervan!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart.'
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk zeg die uiltjes. Gewoon weer gebruiken he? Met een prachtige kaart als resultaat. Dank voor je 3e deelname. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen