maandag 1 februari 2021

Kaartje voor buurman 'Abraham'

Hoi allemaal, 

Gisteren begon mijn weekend lekker vroeg omdat ik al veel overuren had gemaakt. De buurvrouw belde aan toen ik mijn computer net had uitgezet. Ze vertelde dat haar man aankomende dinsdag 50 jaar wordt en de tuin maandagavond uitbundig gaan versieren. Het groots en echt vieren van zijn verjaardag zit er helaas niet in en daarom vind ik het leuk om een kaartje in de brievenbus te doen. Ik heb de circle layout mal uit de kast gehaald en omdat de buurman op zijn tijd wel een biertje lust, heb ik ook deze mallen van Marianne Design gepakt. Door weer met kraft, zwart en een beetje goud/geel te werken is het een echt mannenkaartje geworden. De kaart kan met behulp van de standaard neergezet worden. 

Dit kaartje kan meedoen met de tweede challenge van Creatief met hobbyshop Daantje, waar je iets op je kaart moet laten zien met de letter 'b' (bier). Bij Creaties Suzan op Facebook vragen ze een verjaardagskaart. 

Ik merk dat ik nu geen inspiratie heb om andere kaartjes te maken. Ik heb wat zitten snuffelen op Pinterest en bij de lopende challenges, maar mijn creatieve geest is op winterslaap. Misschien dat het morgen weer lukt. 

Alvast een fijne avond gewenst! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'beer by Marleen' COL1482
  • Marianne Design Collectables 'elegant numbers' COL1418
  • Marianne Design met Karin Joan 'Jij mal met stempels' KJ1726
  • Marianne Design Creatables 'circle layout mal' LR0677
  • Marianne Design Craftable 'kaarten standaard' CR1408
  • Vellum (bierglas) 
  • Wit vilt (schuim)
  • Papier van de Action 


8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor een Abraham. Heel leuk gemaakt Met de ronde lay out mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart voor een Abraham Natascha.
    Je hebt er leuke kleuren voor gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan. Lekker fris door het gestreepte papier.
    Wat een goed idee om vilt te gebruiken voor de schuimkraag. Die ga ik onthouden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke en stoere kaart heb je gemaakt! Mijn man is morgen jarig maar ik denk niet dat er morgen zo'n leuke kaart voor hem in de bus valt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is wel erg leuk Natascha. Voor een man helemaal goed volgens mij.
    En je inspiratie in winterslaap? Dat zal wel meevallen toch? Gewoon even een flinke dut, denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg leuke mannenkaart, Natascha! Ik kies zelf bij mijn lay out mal vaak voor verschillende patroontjes papier, maar zo met één soort designpapier is het ook prachtig. Ik hoop voor je dat de winterslaap meevalt en dat het bij een dutje blijft. Pinterest helpt bij mij vaak wel, en als dat niet lukt, ga ik vaak wat diertjes snijden en plakken. Altijd handig voor als je een keer wat minder tijd hebt.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie stoere kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is wel een super toffe kaart voor de buurman!! En ja die biertjes/ drankjes op mannenkaarten. Ik ben er fan van en ik grijp er telkens naar terug.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen