donderdag 22 augustus 2024

Kerstkaart met hondjes in de sneeuw

Hallo allemaal, 

Ik heb de afgelopen twee weken weinig inspiratie, maar besloot dat het toch wel fijn zou zijn om even te knutselen. Een kerstkaartje lukt dan meestal wel en het is gelijk weer handig voor de voorraad. De hondjes lagen nog op mijn tafel en deze kregen daarom een plekje in de koude winternacht. Een grote dennenboom plaatste ik vooraan in de sneeuw en op de achtergrond plakte ik er nog eentje. De hondjes zijn door het dolle heen, ze houden van de sneeuw. Van hun baasje hebben ze een groot bot in de vorm van een candycane gehad. Dat gaat er natuurlijk wel in, maar zullen ze deze ook eerlijk delen? Doordat het zo'n heldere nacht is zie je de fonkelende sterren goed. 

Deze kaart wil ik insturen bij de bingo challenge van 52 weeks to Christmas, ik koos voor het rijtje: dennenboom, candycane en sterretjes. 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's honden' COL1464
  • Marianne Design Craftables 'dennenbomen by Marleen' CR1602
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (sneeuw) 
  • Marianne Design Craftables 'punch die- stars) CR1321 
  • Marianne Design Craftables 'candy by Marleen' CR1565
  • Marianne Design Creatables 'build a pine tree' LR0787
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design Clearstamp 'hallo winter by Marleen' CS1036
  • Carlijn Design 'vierkanten 2' CDSN-0251

3 opmerkingen:

  1. Helemaal top met die leuke hondjes in de sneeuw !!!!
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh kijk wat leuk de hondjes bij de boom, zo schattig. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een cutie! Fijn dat je meedoet met onze bingochallenge!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen