woensdag 28 augustus 2024

Geboorte tag voor een meisje

Hallo allemaal, 

Mijn voorraad geboortekaartjes is op en bij Creaties Suzan loopt deze maand een challenge met dit thema. Ik besloot aan de slag te gaan met een creatie voor zowel een jongen als een meisje. Vandaag laat ik jullie het kaartje, of eigenlijk een tag, voor een meisje zien. Ik ben uit mijn comfort zone gegaan met de kleuren; rood en roze gebruik ik niet vaak en zeker niet als combinatie. Wat vinden jullie er van? 

Het lieve olifantje kreeg een plekje in de wastobbe samen met haar speelgoed eendje. Op de voorgrond ligt haar handdoek al klaar samen met een fles en een rammelaar. In haar slurf houdt ze haar speen goed vast, deze kan je nog niet missen als je zo klein bent. Op de tag af te maken heb ik gebruik gemaakt van wit kant, roze lint en rood hemp cord. Ook knoopte ik er nog een labeltje aan waarbij ik de tekst 'hoera een meisje' met heat embossing er op heb gezet. 

Deze creatie wil ik ook insturen bij GCC (wilde dieren), Simon Say's monday challenges (tag it) en bij Simon say's Wednesday challenges (tag it). 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby olifant' COL1521
  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby speelgoed' COL1421
  • Marianne Design Collectables 'Eline's beach outfits' COL1483 (handdoek)
  • Marianne Design Craftables 'cattails by Marleen' CR1620
  • Marianne Design Craftables 'geboren cirkel by Marleen' CR1581
  • Marianne Design Craftables 'ducks by Marleen' CR1619
  • Marianne Design Craftables 'basic circles by Marleen' CR1597
  • Marianne Design Craftables 'barrel pond' CR1618
  • Marianne Design Craftables 'big tag' CR1551
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design Clearstamp 'Eline's baby tekstjes' EC0171

2 opmerkingen:

  1. een heel mooie geboortekaartje
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card. Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Deze is zo leuk Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Crea lieve groetjes Claudia

    Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen