vrijdag 30 augustus 2024

Stoer geboortekaartje voor een jongen

Hallo allemaal, 

Van de week schreef ik al dat mijn voorraad geboortekaartjes op is en dat bij Creaties Suzan een challenge loopt met dit thema. Vandaag laat ik mijn creatie voor een jongen zien. De luiaard is niet een diertje wat je standaard ziet op een geboortekaartje, maar zo is het weer eens wat anders. De luiaard hangt lekker lui in de lianen, hij geniet van de prachtige bladeren en bloemen. De speen voor de kleine spruit heeft hij stevige vast en in zijn andere hand houdt hij een bordje vast met daarop de tekst 'welkom kleintje'. Ik vind het wel een stoer geboortekaartje geworden, wat vinden jullie? 

Deze creatie wil ik insturen bij GCC (wilde dieren). 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's luiaard' COL1471
  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby speelgoed' COL1421
  • Marianne Design Craftables 'geboren cirkel by Marleen' CR1581
  • Marianne Design Craftables 'basic circles by Marleen' CR1597
  • Marianne Design Creatables 'little jungle leaves' LR0794
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design Clearstamp 'Eline's baby tekstjes' EC0171
  • Carlijn Design 'snijmal A6 rechthoeken & frames' CDSN-0037
  • Lawn Fawn 'slimline tropical leaves border' LF2618

2 opmerkingen: