vrijdag 9 augustus 2024

Fotografie

Hallo allemaal, 

Afgelopen woensdag was mijn schoonvader jarig en vroeg een SD kaart voor zijn fotocamera cadeau. Ik kreeg meteen inspiratie voor zijn verjaardagskaart. Zoals jullie kunnen zien houdt meneer beer ook van fotograferen; het liefst mooie gebouwen en natuur. Hij kreeg samen met de van harte stans van Marleen een plekje op de big tag. Omdat de lucht wat donkerder is heb ik de tekst geëmbost met witte embossing poeder, is ook weer eens wat anders dan zwarte stempel inkt. De bovenkant van de tag maakte ik af met wat jutte en een strik van hemp cord. 

Deze tag stuur ik in bij Simon say’s monday (happy birthday). 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's arctic bear' COL1502
  • Marianne Design Collectables 'Eline's beach outfits' COL1483 (fotocamera) 
  • Marianne Design Craftables 'big tag' CR1551
  • Marianne Design Craftables 'van harte cirkel by Marleen' CR1560
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583
  • Marianne Design Creatables 'horizon Amsterdam' LR0494
  • Marianne Design Clearstamp 'proost by Marleen' CS1056
  • Marianne Design Paperpad 'man only by Marleen' PK9169
  • Vaessen Creative hemp cord beige 
  • So Low jutte

1 opmerking: