zaterdag 24 augustus 2024

Kerstkaart met moeder hert en haar jong

Hallo allemaal, 

De challenge bij 52 weeks to Christmas vind ik zo leuk dat ik besloot om nog een kerstkaartje te maken, dit keer koos ik voor het rijtje: dennenboom, lichtjes en hert. 

Moeder hert en haar jong liggen in de sneeuw, maar door hun dikke vacht voelen zij hier niets van. Op de achtergrond staan versierde dennenbomen, zien jullie de lampjes schitteren? De achtergrond van Lawn Fawn voegde ik onlangs toe aan mijn collectie en wat is deze leuk! Doordat de gestikte sneeuwvlokjes heel subtiel zijn, maak je met deze mal super snel een hele toffe achtergrond. 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's deer family' COL1535
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583
  • Marianne Design 'Christmas lights by Marleen' CR1486
  • Marianne Design Creatables 'pinetree set' LR0370
  • Marianne Design Clearstamps 'kerst teksten' CS1105
  • Lawn Fawn 'stitched snowflake backdrop' LF2704

2 opmerkingen:

  1. Super mooi !!!!
    Die schattige hertjes stelen de show !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof kerstkaartje! Fijn dat je meedoet met onze bingochallenge!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen