woensdag 31 juli 2024

Kerstkaart met de kameleon

Hallo allemaal, 

Vandaag laat ik jullie weer een kerstkaartje zien, het maken van deze kaartjes gedurende het jaar gaat gestaag door. Soms vind ik het wel lastig om wat nieuws te verzinnen, vaak kom je toch een beetje op dezelfde scenes uit. Ik keek in mijn knutselkast en zag de kameleon. Niet een diertje dat normaal in de kou zit, maar met een kerstmuts op krijgt hij het vast warm genoeg. De tak en zijn staart versierde ik met kerstballen. 

Deze kaart wil ik insturen bij Jingle belles (snow) en Simon Say’s wednesday (anything goes). 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's kameleon' COL1542 
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'sneeuwklokjes by Marleen' CR1490 (blaadjes als sneeuw op de tak) 
  • Marianne Design Craftables 'punch die ice crystals' CR1335
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (sneeuw) 
  • Marianne Design Creatables 'happy new year baubles' LR0681
  • Marianne Design Clearstamp 'hallo winter by Marleen' CS1036
  • Carlijn Design 'A6 rechthoeken' CDSN-0103

2 opmerkingen:

  1. What a beautiful card, the composition colors and elements have all been perfectly thought out! Also bonus points for the fact that in English you've made a very cute rhyme: It's a LIZARD in a BLIZZARD! :) :) :) So happy you could join our SNOWY fun at Jingle Belles this fortnight.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what a clever little holiday card ... so many fun elements ... so very glad you dashed through the snow with us at Jingle Belles.

    BeantwoordenVerwijderen