maandag 1 juli 2024

Fietsen in Canada

Hallo allemaal, 

Mijn schoonmoeder vroeg of ik een kaartje voor haar nicht in Canada kon maken. Zij is 60 jaar geworden, hebben een huis aan een meer en ze houdt o.a.van fietsen en wandelen. In mijn hoofd vormde zich al snel een verhaaltjes kaart en om alles een plekje te kunnen geven maakte ik weer gebruik van het leuke kaartmodel van Marleen van der Most

Na een lange fietstocht om het meer wordt er even pauze genomen, op de achtergrond kan je nog net het huis zien staan. Tijdens het drinken uit de bidon geniet ze van de Canadese natuur. In het bos leven veel wilde dieren zoals familie beer, de vos en het hert. De wolf en het eland zijn wat schuwer en laten zich niet zo snel zien. Het pad is modderig vanwege de regenval. De slak vindt dit wel fijn, hij houdt niet zo van de felle zon. In de modder zie je ook wat vogelsporen, van welke vogel zou dit zijn? Op de wegwijzer heb ik de leeftijd geplakt, gelukkig is dit niet het aantal km wat zij nog moet fietsen;)

Op vakantie naar Canada zou ik zelf ook wel willen. Die prachtige natuur en alle dieren die je daar kan spotten, geweldig lijkt me dat. Met een fiets kom je net wat verder en zie je nog meer van de omgeving, deze zou ik dan ook meenemen op vakantie. Ik wil deze creatie dan ook insturen bij Knutsels en Kadootjes (ik ga op vakantie en neem mee). Op de kaart zie je een mountain bike, dit is een (bepaalde tak van wieler) sport en daarom stuur ik het kaartje ook in bij 4 season (sport). Verder wil ik deze creatie insturen bij Simon say’s wednesday (anything goes), Crafty animals (animals) en bij Critter Crazy (animals). 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's Santa and mrs claus' COL1517
  • Marianne Design Collectables 'Eline's slakken familie' COL1526
  • Marianne Design Collectables 'Eline's winter accessories' COL1503 (huisje en kleine boom) 
  • Marianne Design Collectables 'bleeding hearts by Marleen' COL1539 (bosje bij het meer) 
  • Marianne Design Collectables 'sport accessories by Marleen' COL1548 (bidon) 
  • Marianne Design Collectables 'boat by Marleen' COL1547 (vogels bij huisje) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's deer family' COL1535 (graspol)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's garden birds' COL1534 (pootafdrukken) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488 (zandhoopjes) 
  • Marianne Design Craftables 'mountain bike' CR1505
  • Marianne Design Craftables 'bears by Marleen' CR1601
  • Marianne Design Craftables 'fox by Marleen' CR1484
  • Marianne Design Craftables 'deer by Marleen' CR1485
  • Marianne Design Craftables 'dennenbomen by Marleen' CR1602
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftables 'punch die- autumn leaves' CR1336
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583
  • Marianne Design Craftables 'long backgrounds by Marleen' CR1543 (meer) 
  • Marianne Design Creatables 'forest trees' LR0556
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's paddenstoelen' LR0623 (mos) 
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's logs' LR0630
  • Marianne Design en Karin Joan 'Letter board' DF3454 (getal 60)
  • Marianne Design Clearstampes 'wishes by Marleen' CS1079
  • Lawn Fawn 'build a campsite' LF-2610 (wegwijzer) 

1 opmerking: