maandag 15 juli 2024

Dalarna paardje

Hallo allemaal, 

Het Dalarna paardje is een Zweeds souvenir uit de gelijknamige provincie. In het dorpje Nusnäs worden deze houten paardjes gemaakt en met de hand beschilderd. Het lijkt mij leuk om dit dorpje eens te bezoeken en zo'n mooi paardje te kopen of zelf te beschilderen. Voor nu moet ik het doen met deze mal, het is al een oudje van Marianne design. Ik maakte er dit kerstkaartje mee. De achtergrond maakte ik met een embossing mal, daarom wil ik dit kaartje graag insturen bij Jingle belles

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's dala horse' COL1371 
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'dennenbomen by Marleen' CR1602
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (sneeuw) 
  • Marianne Design Craftables 'sneeuwklokjes by Marleen' CR1490 (sneeuwhoopjes) 
  • Marianne Design Clearstamps 'kerst teksten' CS1105
  • Carlijn Design 'A6 rechthoeken' CDSN-0103
  • Embossing folder met sneeuwvlokken (geen merk) 

2 opmerkingen:

  1. deze is leuk en lief geworden, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooh! Another absolute beauty of a card; I love the colors and the embossed sky and that adorable horse, as well! So pleased you could join our embossing fun once more at Jingle Belles!

    BeantwoordenVerwijderen