vrijdag 12 juli 2024

Met oprechte deelneming

Hallo allemaal, 

Helaas hebben we ook deze kaartjes wel eens nodig. Op een kaartje van 10cmx10cm plakte ik een stukje grijs/wit gemarmerd cardstock. De waterlelie van Marleen en de vlindertjes stanste ik uit pastelkleurtjes, dit papier kocht ik ooit eens bij de Action. Op de vlinders plakte ik een dubbele vlinder van velum, zo lijkt het net alsof ze fladderen. Ik hoop dat het de ontvangers wat steun geeft in deze moeilijke tijd. 

Omdat er vlinders op de kaart staan wil ik deze insturen bij HobbyVision en bij GCC

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'bagtopper bow by Marleen' COL1508 (grote vlinder) 
  • Marianne Design Craftables 'punch die- butterflies' CR13554
  • Marianne Design Craftables 'water lilies by Marleen' CR1515
  • Marianne Design Clearstamp 'condoleance' CS1041
  • Carlijn Design 'vierkanten' CDSN-0079

Geen opmerkingen:

Een reactie posten