maandag 1 mei 2023

Eline's verjaardagskalender: mei

Hallo allemaal, 

Vorig jaar heb ik voor een leuk prijsje de DIY verjaardagskalender van Eline Pellinkhof kunnen kopen. Mijn idee is om iedere eerste van de maand de desbetreffende pagina te laten zien. Vorig jaar heb ik alle pagina's al versierd, zo kon ik steeds een pagina kiezen die mij op dat moment aansprak. 

Deze maand zwemt moeder zwaan met haar drie kleintjes in de sloot. De kikkers springen vrolijk op en neer. Het eenden kuiken is een beetje bang en durft niet van het waterlelieblad af te springen. Zijn vader blijft hem roepen, maar kan het kuikentje nog niet overtuigen om bij zijn zusje te komen zwemmen. Op deze voorjaarsdag vliegen de libellen en lieveheersbeestjes ook weer in grote getale rond. 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design 'Eline's verjaardagskalender' PB7061
  • Marianne Design Collectables 'Eline's zwaan' COL1478 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's eenden familie' COL1428
  • Marianne Design Craftables 'water lilies by Marleen' CR1515
  • Marianne Design Craftables 'dragonflies by Marleen' CR1582
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten