zondag 26 februari 2023

Een verjaardagskaart voor een dalmatiër liefhebber

Hallo allemaal, 

Wat een heerlijk weer was het vandaag! Sinds deze week valt het mij op dat ik de vogeltjes weer meer hoor fluiten. Ik zag de koolmezen en de merels in de tuin al naar nestmateriaal zoeken. Mijn verzameling helleborussen gaan nu bloeien en de salvia's komen weer langzaam te voorschijn. De lente is weer op komst en daar geniet ik zo van! 

Deze verjaardagskaart gaat t.z.t naar een dalmatiër liefhebber. Het valt jullie misschien wel op dat ik een ouder kaartje van mijzelf ter inspiratie heb gebruikt. Voor dit kaartje heb ik weer een huiskamer setting nagemaakt met een laminaatvloer met plint en gemarmerd behang. De ene hond ligt lekker in zijn mandje te slapen, de andere dalmatiër probeert hem wakker te maken want hij heeft zin om samen met de bal te spelen. Op het wandrek van Marleen staan diverse planten. 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectable 'Eline's hond' COL1464
  • Marianne Design Collectables 'Eline's dog accessories' COL1487 (bal en bot) 
  • Marianne Design Craftables 'planken by Marleen' CR1463
  • Marianne Design Craftables 'groen by Marleen' CR1464
  • Marianne Design Craftables 'potted plants by Marleen' CR1542
  • Marianne Design Craftables 'cactus' CR1413
  • Marianne Design Craftables 'kaarten standaard' CR1408
  • Marianne Design Craftables 'tekstlabels' CR1605
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's basket' LR0404
  • Marianne Design Creatables 'circle lay-out' LR0677
  • Marianne Design Clearstamp 'proost by Marleen' CS1056

3 opmerkingen: