vrijdag 17 februari 2023

Een kerstkaartje in niet traditionele kleuren

Hallo allemaal, 

Vandaag laat ik jullie een kerstkaartje zien, deze is alvast voor de voorraad. Het is een simpel kaartje, maar daardoor niet minder leuk vind ik zelf. Ik heb voornamelijk de kleur blauw gebruikt, dit keer dus geen traditionele kerstkleuren! De beertjes van Marleen heb ik al langer in mijn collectie, maar had ik nog nooit gebruikt. Ze zijn toch wel erg leuk vinden jullie niet? 

Dit kaartje stuur ik in bij Girlz creative christmas, hier vragen ze een kerstkaart zonder rood. 

Fijn weekend!

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Craftables 'bears by Marleen' CR1601
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design Craftables 'dennenbomen by Marleen' CR1602
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Clearstamps 'kerst teksten' CS1105

2 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart geworden. Dankje wel voor het meedoen aan de challenge geen rood bij GIRLZ CREATIVE CHRISTMAS CHALLENGES. Groetke Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kerstkaart!!
    Mooi in deze kleurtjes.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen