woensdag 1 maart 2023

Eline's verjaardagskalender: maart

Hallo allemaal, 

Vorig jaar heb ik voor een leuk prijsje de DIY verjaardagskalender van Eline Pellinkhof kunnen kopen. Mijn idee is om iedere eerste van de maand de desbetreffende pagina te laten zien. Vorig jaar heb ik alle pagina's al versierd, zo kon ik steeds een pagina kiezen die mij op dat moment aansprak. 

Deze maand is de maart pagina aan de beurt. Eindelijk is het voorjaar weer begonnen, wat keek ik hier naar uit! De narcissen staan in bloei en de eerste libellen en lieveheersbeestjes laten zich alweer zien. De poes plukt stiekem wat narcissen en zet deze thuis in een vaas. Het konijn zit uit de wind een boek te lezen. De andere poes is nieuwsgierig wat het konijntje leest en gluurt over het hek. Zien jullie ook de muis voorbij rennen? De poezen zijn zo druk bezig dat zij hem niet eens zien. 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design 'Eline's verjaardagskalender' PB7061
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kittens' COL1454
  • Marianne Design Collectables 'Eline's katten accessoires' COL1486 (muis)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby konijntjes' COL1463
  • Marianne Design Creatables 'narcis' LR0755
  • Marianne Design Creatables ' Tiny's paddenstoelen' LR0623 (mos)
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftables 'sneeuwpop by Marleen' CR1567 (boek) 
  • Marianne Design Craftables 'dragonflies by Marleen' CR1582

1 opmerking:

  1. Wat een mooi kalenderblad, Natascha! Helemaal lente! Ik vind het de afgelopen dagen ook zulk fijn weer. Guur, maar lekker open.
    Fijne dag.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen