woensdag 1 februari 2023

Eline's verjaardagskalender: februari

Hallo allemaal, 

Vorig jaar heb ik voor een leuk prijsje de DIY verjaardagskalender van Eline Pellinkhof kunnen kopen. Mijn idee is om iedere eerste van de maand de desbetreffende pagina te laten zien. Vorig jaar heb ik alle pagina's al versierd, zo kon ik steeds een pagina kiezen die mij op dat moment aansprak. 

Deze maand is de februari pagina aan de beurt. De muizen zijn in de keuken aan het werk en wat maken ze er een zooitje van! Overal ligt keukengerei, dus straks moet er flink opgeruimd worden. De kok is pannenkoeken aan het bakken en probeert de pannenkoek in de lucht om te draaien. De andere muis vraagt zich af of dit wel goed gaat en laat verschrikt zijn spuitzak vallen, de toef slagroom komt daardoor op zijn keukenschort terecht. Lukt het de kok om de pannenkoek op te vangen?

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design 'Eline's verjaardagskalender' PB7061
  • Marianne Design Collectables 'Eline's muizenfamilie' COL1437
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kitchen accessories' COL1493
  • Marianne Design Collectables 'Cupcake by Marleen' COL1481 
  • Marianne Design goud papier CA3126

1 opmerking:

  1. Schitterende pagina van de kalender. Dat was zeker genieten toen je er mee bezig was. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen