donderdag 9 februari 2023

In de woestijn met de alpaca

Hallo allemaal, 

Dit keer heb ik weer eens een kaartje gemaakt met de alpaca van Eline. Deze ligt al zo lang in mijn knutselkast en gebruik ik bijna nooit. Onlangs heb ik via marktplaats de (kleine) cactussen kunnen bemachtigen en ik bedacht mij dat dit een leuke combinatie is. Met de slimline horizon mal creëerde ik een woestijnlandschap en op de achtergrond zie je de bergen. De alpaca is natuurlijk lekker wollig en dit heb ik nagebootst door hem uit vilt te stansen. De cactussen groeien her en der in het zand en ze hebben al prachtige bloemen! 

Op zoek naar het vilt kwam ik ook embossingpoeder en mijn heat tool tegen. Ik weet nog dat ik dit ruim 6 jaar geleden heel goedkoop in een hobbyzaak heb gekocht, deze ging toen sluiten. Ik heb de embossingpoeder amper gebruikt en besloot hier iets mee te doen. Ik stanste een label uit en heb de tekst geëmbost. Het geeft een super leuk effect en eigenlijk moet ik het vaker gaan gebruiken. 

Deze kaart stuur ik in bij HobbyVission, hier vragen ze namelijk een slimline kaart. Ook stuur ik deze in bij 4-Seasons hier is een zogenaamde bingo challenge. Ik koos voor het rijtje: rood, roze en goud.  

Fijne dag! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's alpaca' COL1470
  • Marianne Design Collectables 'cactus' COL1511
  • Marianne Design Collectables 'Eline's winter accessories' COL1503 (grote zand hoop) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's sea side set' COL1497 (klein zand hoopje) 
  • Marianne Design Creatables 'horizon snowy mountains' LR0493
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design Craftables' slimline banners' CR1538
  • Marianne Design Craftables 'cactus' CR1413
  • Marianne Design Clearstamp 'proost by Marleen' CS1056
  • WOW! embossing powder 'opaque bright white superfine' WL01SF

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige slimline kaart Natascha. Mooi om de alpaca uit vilt te stansen, ziet er aaibaar uit. Die cactussen passen inderdaad perfect bij het geheel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig en schattige kaart is dit! Bedankt voor je deelname aan de 4 Season bingo challenge, groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart heb je gemaakt voor de bingo challenge van 4-SCB.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen