zondag 16 januari 2022

Van harte beterschap

Hoi allemaal, 

Afgelopen week heb ik twee simpele kaarten gemaakt. Voor mijn eerste creatie heb ik gebruik gemaakt van de mini slimline frames van Marianne Design, deze lagen al een tijdje te wachten in mijn knutselkast. De van harte mal van Marleen heb ik doormidden geknipt waarna ik de halve cirkel op het kaartje heb geplakt. Het fruit heb ik bewerkt met Distress ink en vervolgens op de cirkel geplakt. 

Dit kaartje kan meedoen met verschillende challenges. Bij Hobbyshop Veldmaat vragen ze een beterschapskaart, bij De Egel vragen ze iets met een A (aardbeien en appel) en bij Knutsels en kadootjes vragen ze iets met een D (druiven) op je kaart. 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'fruit by Marleen' COL1469
  • Marianne Design Craftables 'slimeline mini frames' CR1562
  • Marianne Design Craftables 'van harte cirkel by Marleen' CR1560
  • Marianne Design stamps stamps 'opkikkers by Marleen' CS1065
  • Distress ink: dusty concord, candied apple, spiced marmalade, fossilized amber, mowed lawn

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie fruitmand is dit. Kleurrijk en vrolijk. Daar knapt iedereen van op!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh deze is ook mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart, zag het vandaag meer om de stans doormidden te snijden, leuke mogelijkheden. Dank je wel voor jou bijdrage aan de A uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige fruitmand op je kaart. Wat een leuk idee om de druiven te gebruiken voor onze challenge. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaartjes heb je gemaakt met de druiven!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen