zondag 16 januari 2022

Een vrolijke opkikker tag

Hoi allemaal, 

De elektra in de overkapping hebben we inmiddels aangelegd en morgen komt de hovenier om de terrastegels opnieuw te leggen. Hierna kan de glazen schuifpui geplaatst worden en kunnen we er lekker van gaan genieten! Vandaag lukte het mij om nog een kaartje te knutselen. 

Ik heb weer eens gebruik gemaakt van de big tag. Het is een leuke en gemakkelijke mal als je snel een kaartje/ tag klaar wilt hebben. Het stukje oranje gaas heb ik al wat langer liggen en zat ooit als verpakkingsmateriaal om een boeket heen. De tag kan meedoen met verschillende challenges. Bij Hobbyshop Veldmaat vragen ze een beterschapskaart, bij De Egel vragen ze iets met een A (aardbei en appel) en bij Knutsels en kadootjes vragen ze iets met een D (druiven) op je kaart. Dit is mijn tweede creatie voor 2 sisters on the blog, dit keer heb ik gebruik gemaakt van de bingo rij: rond, nieuw (kikkers van Marleen heb ik onlangs toch maar besteld en gebruik ik nu voor de eerste keer) en eyelets. Ik had helaas geen eyelets meer en hoop dat de papieren versie bovenaan de tag volstaat? Bij Ally's Angels is het thema anything goes. 

De kaartjes ga ik zo ook nog even uploaden op Instagram en op Pinterest, daarna ga ik de op een na laatste aflevering van Diepe gronden kijken. Ik vind het een erg spannende serie en hoop dat er nog een vervolg op gaat komen. 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'fruit by Marleen' COL1469
  • Marianne Design Craftables 'big tag' CR1551
  • Marianne Design Craftables 'frogs by Marleen' CR1514
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design stamps stamps 'opkikkers by Marleen' CS1065
  • Distress ink: dusty concord, candied apple, spiced marmalade, fossilized amber, mowed lawn

8 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje met die leuke kikkers. Daar wordt je meteen vrolijk van als je die krijgt.
    Succes verder met de werkzaamheden in de tuin.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nog zo'n mooie vrolijke kaart!
    Dank je wel voor je 2e deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke beterschap tag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een vrolijke opkikker kaart. Die stans is zo fijn, ik pak hem vaak en graag. Dat gaas is inderdaad goed voor de tag te gebruiken. Ik heb pas dat spul allemaal weggegooid ( te vroeg?) en ik eerst de tule ga opmaken. Die kan er ook heel goed voor gebruiken. Dank je wel voor jou 2e bijdrage aan de uitdaging van de Egel.
    Groetjes, nelleke .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer net even anders dan je andere kaartje, maar weer erg kleurrijk en mooi. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele drukte, maar wat zal het mooi worden. Fijn dat het straks klaar is voor het voorjaar!

    Inderdaad een hele vrolijke opkikker! Leuk de kikkers bij het fruit en mooi detail dat lieveheersbeestje...

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tag is zo gaaf! je hebt er een leuke opkikker van gemaakt, leuk zijn de kikkers!
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk zeg! Echt een mooie opkikkerkaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen