dinsdag 4 januari 2022

Kaart in pasteltinten

Hallo allemaal, 

Allereerst wil ik iedereen een gelukkig, creatief en vooral een gezond 2022 wensen! 

Bij De Egel loopt tot en met vandaag een hele leuke challenge. Eerder maakte ik met de sketch al een kerstkaartje, dit keer is het een blanco kaartje geworden. Deze kaarten maak ik eigenlijk te weinig, maar zijn wel heel handig. Mocht ik later toch een tekst willen toevoegen dan kan dit altijd nog in één van de hoeken. De hamster zit gezellig tussen de bloemen van Marleen. Het papier is van de Action en heb ik al een tijdje in mijn knutselkast liggen. Pasteltinten vind ik toch moeilijk om te verwerken in een kaart. 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's hamster' COL1489
  • Marianne Design Collectables 'bloemen by Marleen' COL1504
  • Papier van de Action 

  • 2 opmerkingen:

    1. Wat een heerlijk vrolijk en fleurig kaartje. Zie die leuke hamster daar nou eens zitten tussen de bloemetjes.
      Morgen komt mijn bestelling binnen. Deze bloemetjes zitten daar ook bij.
      Groetjes van Henriët

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Het is je zeker heel goed gelukt, de bloemen zijn ook geweldig. Ik twijfelde al om ze ook aan te schaffen.... Dank je wel voor nogmaals jou bijdrage aan de Egel. groetjes, Nelleke

      BeantwoordenVerwijderen