donderdag 27 januari 2022

Jullie zeggen JA!

Hoi allemaal, 

Zojuist is alles in de overkapping nagemeten en gelukkig klopt alles. Volgende week donderdag wordt de achterwand dichtgetimmerd en als het weer mee zit dan wordt vrijdag de glazen schuifpui geplaatst. Onder de schuifpui komt een rails en deze kan alleen op de tegels geplakt worden als het droog is. Dus duimen dat het weer volgende week even meezit, want dan zou de overkapping helemaal af zijn! Dan kunnen we daarna de wandlampjes ophangen en een lounge set gaat uitzoeken. Ik zag dat ze in het tuincentrum al het één en ander gingen neerzetten voor het komende tuinseizoen, dus dat komt goed uit! 

Ik wil jullie graag bedanken voor al jullie lieve en leuke reacties onder mijn waterval kaart. Vanmiddag zag ik tot mijn verbazing dat ik hiermee de tweede prijs bij Marianne Design (challenge 286) heb gewonnen, zo leuk! Bij het mooie prijzen pakket zit Eline's sneeuwpop, deze is overal uitverkocht. Af en toe kon ik deze van iemand lenen, maar nu mag ik deze leukerd toch nog aan mijn collectie toevoegen! 

Voor onderstaand kaartje heb ik diverse challenges gecombineerd. Bij De Egel vragen ze dit keer een slimline kaart met vlinders, bij Scrap&Co (FB) is het thema liefde en bij Mijn Hobbyhonk is het thema alles (of niets). Ik heb dit keer weer een trouwkaartje gemaakt met de twee zwanen. Zij zwemmen romantisch samen tussen de waterlelies en de vlinders fladderen om hen heen. 

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's zwaan' COL1478
  • Marianne Design Collectables 'bloemen by Marleen' COL1504 (bloemetje op de zwaan)
  • Marianne Design Craftables 'slim line banners' CR1538
  • Marianne Design Craftables 'water lilies by Marleen' CR1515
  • Marianne Design Craftables 'van harte cirkel by Marleen' CR1560
  • Marianne Design clearstamps 'huwelijkswensen' CD0998
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Vlindermal van de Action 
  • Papier van Craft Sensations 

6 opmerkingen:

  1. Een mooie romantische kaart heb je ervan gemaakt Natascha. Leuk met die zwanen. Gefeliciteerd met je prijs bij MD en fijn dat je de sneeuwpop zo goed kunt gebruiken.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart met die leuke zwanen. Perfect voor een bruidspaar.
    Gefeliciteerd met je prijs bij MD. Die kaart was ook erg leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, stijlvol en romantisch.
    Gefeliciteerd met de 2e prijs, zo leuk dat je die leuke sneeuwpop gewonnen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje!!
    Van harte met je gewonnen prijs.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en lieve kaart is dit zeg. Gefeliciteerd met je prijs en wat komt die goed bij jou terecht nu die overal is uitverkocht. Dank je wel voor het meedoen aan de slime line en vlinders uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie romantische liefdeskaart heb je gemaakt. Heel gaaf! Dank je voor jet meedoen bij ons van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen