maandag 31 januari 2022

Happy bee-day!

Hoi allemaal, 

Vanochtend was ik vroeg wakker want de regen sloeg door de harde wind op ons slaapkamer raam. Ik ben er maar meteen uitgegaan, want slapen ging toch niet meer lukken. Gisteren hadden we uit voorzorg de tuintafel en de stoelen in de schuur gezet en daar was ik nu toch wel blij mee. De voordeur mat was ik vergeten en deze wilde al op zoek gaan naar een nieuwe eigenaar;) In de loop van de middag ging de wind gelukkig weer wat liggen, de regen is tot een uur of half 6 gebleven. Het was vandaag dus echt weer om lekker te knutselen. 

De nieuwe mallen van Marianne Design waren vrijdag al binnen gekomen. De bijen van Eline zijn weer zo leuk! Ik zat in mijn stempel verzameling te kijken of ik toepasselijke teksten had zoals: happy bee-day, bee well soon en jij bent bij-zonder. Helaas zaten deze er niet tussen, ik hoop dat MD zoiets nog een keer gaat uitgeven! 

Bij Marianne Design vragen ze twee mini slimline kaarten (formaat 15x8 cm), deze twee kaartjes moeten wel bij elkaar passen. Bij De Egel mag je ook een slimeline kaart insturen, hierop moeten ook vlinders te zien zijn. Ik besloot om beide challenges met elkaar te combineren en meteen mijn nieuwe mallen in gebruik te nemen. Hieronder zie je de kaartjes samen op de foto. Onder deze afbeelding staan de kaartjes alleen gefotografeerd en heb ik de gebruikte materialen toegevoegd. 

Ook zag ik dat ik bij Knutsels en Kadootjes de derde plek heb behaald met mijn opkikker tag, zo leuk! 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's bijen' COL1505
  • Marianne Design Craftables 'slimeline mini frames' CR1562
  • Marianne Design Craftables 'stitched waves & clouds' CR1361
  • Marianne Design Creatables 'forest trees' LR0556
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design clearstamp 'fruitastic by Marleen' CS1031
  • Vlinders van de Action 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's bijen' COL1505
  • Marianne Design Craftables 'slimeline mini frames' CR1562
  • Marianne Design Craftables 'stitched waves & clouds' CR1361
  • Marianne Design Creatables 'madeliefje' LR0748
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design clearstamp 'fruitastic by Marleen' CS1031
  • Vlinders van de Action 

14 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze super leuk allebei! Heel vrolijk en BIJzonder.
    Gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke en vrolijke kaartjes heb je gemaakt met die schattige bijtjes!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele schattige kaarten Natascha met mooie details. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukers zijn dit. Ondanks dat ik niet zoveel van bijen moet hebben, ik bedoel ze moeten niet te dicht in mijn buurt komen, al doen ze heel goed werk. Ik word hier toch wel vrolijk van. Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk!! En inderdaad, deze zijn ook weer zo gaaf, van ELine.
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lief met die bijtjes
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    Dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastische leuke kaartjes heb je gemaakt, mooie combinatie.
    Gezellig dat je mee doet met onze "2 mini slimline's" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze super cute je bijen kaartjes Natascha.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe schattig zijn die bijtjes toch, daar wordt je meteen vrolijk van. Gelukkig zijn ze hier nu ook toegekomen. Leuke kaartjes !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaartjes zijn dit zeg!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaartjes heb je gemaakt voor de challenge.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je twee superleuke kaartjes gemaakt met de opdracht Natascha, top!
    bedankt voor het meedoen
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze lief de kaartjes met de bijen
    Leuk dat je meedoet met de “2x mini slimlinekaartjes” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen