maandag 5 oktober 2020

In het bos met de mol en de hond

Door drukte op werk en privé afspraken heb ik tot mijn schrik al twee weken niets gepost! Geïnspireerd door onze boswandeling met veel paddestoelen (vliegenzwammen), vallende bladerenen en eikeltjes heb ik onderstaand kaartje gemaakt. Dit herfstachtige kaartje gaat overmorgen in de brievenbus bij onze jarige buurvrouw. 

Deze kaart stuur ik in voor de kaartjes inspiratie challenge blog en challenge 256 van Marianne Design waar het thema herfst is. Ook dit keer zijn er bij Marianne Design weer leuke prijsjes te winnen, vooral de tweede prijs (card display) vind ik zo gaaf! Doen jullie mee met de challenge, deze prijs gaat er uit bij 25 inzendingen. Bij Knutsels en kadootjes is het thema 'zien we door de bomen het bos niet meer'. Je moet op je kaartje één of meer bomen laten zien, ik hoop dat mijn omgevallen boom ook geldt.

Bij de 4-season challenge blog heb ik de tweede plaats behaald met mijn niet eenvoudige boerderij kaart. Ik mag gastdesigner zijn voor de challenge van november. Super leuk! Vanmorgen zag ik dat ik al een mail met alle informatie had ontvangen, dus ik ga hier vandaag lekker mee aan de slag. Ik kan al wel vertellen dat het weer een hele leuke challenge is;) 

Fijne week iedereen! 

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488
  • Marianne Design Collectables 'Eline's hamster' COL1489 (blaadjes en eikeltje)
  • Marianne Design Creatables 'boomstam' LR0680
  • Marianne Design Creatables 'klimop' LR0469
  • Marianne Design Craftables 'long tags' CR1510
  • Marianne Design Craftables 'gras' CR1355
  • Marianne Design Craftables 'lampionnen' CR1443
  • Marianne Design Craftables 'chains, dots & hearts' CR1392
  • Marianne Design en Karin Joan 'Letterboard' DF3454 (tekst) 
  • Wit hemp cord
  • 3d-foam tape
  • Sakura gelly roll wit
  • Papier Studio Light en de Action 


20 opmerkingen:

  1. wat een leukerd ! mooi en lief kaartje
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owh die is super leuk geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "herfst challenge".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave herfstkaart heb je gemaakt Natascha, leuk met die mol en het hondje lijkt zich echt af te vragen wat hij ziet hihi. Deze mooie kaart past perfect bij het weer van vandaag. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh... deze is leuk! Wat lief dat hondje zo in het bos. Dank je wel voor het meedoen bij K&K. Je maakt me nu al nieuwsgierig naar de nieuwe challenge van 4 seasons...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf tafereeltje van de hond en de mol in het bos, tussen de paddenstoelen. Super, geweldig kaartje. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig kaartje n.a.v. jullie boswandeling! Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie herfstcreatie heb je gemaakt Natascha!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzam
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een prachtige kaart!! Ik vind die hond zo in deze kleuren zo mooi. En hou van al de prachtige details.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supergave kaart is het geworden Natascha.
    Gezellig dat je meedoet met onze herfstchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er is zoveel leuks te zien op je kaartje, mooi hoor.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is supergaaf Natascha, leuk dat je "reclame" maakt voor onze challenge,
    bedankt voor het meedoen
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zie dat hondje eens kijken naar de mol. Volgens mij weet hij niet zo goed wat hij met dat beest aan moet.
    Heel erg leuk gedaan!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele leuke kaart
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie kaart.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schat van een kaart mooie diertjes, kleurtjes en vorm, ik ben meteen volgster geworden. Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige herfstkaart, Natascha.
    Dank je wel voor je deelname aan Kaartjes Inspiratie Challenges
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Nicolette GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave kaart Natascha.
    Leuk dat je meedoet bij onze challenge.
    Liefs Bianca XX
    KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
    bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen