zondag 25 oktober 2020

Alle paddenstoelen verzamelen!

Goedemiddag allemaal, 

Vanmorgen toen ik mijn blog opende en de berichten in de leeslijst doornam zag ik dat ik de oktober challenge (#107) bij De Egel had gewonnen. Wat ontzettend leuk! Ik had met al die leuke inzendingen echt niet verwacht dat ik met mijn kaart zou winnen. De gewonnen mal van Leane Creatief is ook heel leuk en heel wat anders dan ik normaal gebruik. Ik moet eens goed gaan bekijken hoe ik de (koren?)bloem in elkaar moet zetten. 

Gisteren was ik al begonnen aan challenge #108 bij De Egel, op dit kaartje moeten paddenstoelen te zien zijn. In de bossen, waar wij eigenlijk wekelijks komen, zijn deze veel te zien. Het is mij opgevallen dat er dit jaar veel vliegenzwammen en eekhoorntjesbrood staan, dus deze moesten een plaatsje krijgen op de kaart. Ook dacht ik meteen aan de konijnen stans van Eline/Marianne Design, deze heb ik al heel lang niet gebruikt. De konijntjes verzamelen paddestoelen en nemen deze in hun karretje mee. Als bosbewoner mag dit natuurlijk;) Door al die pluk werkzaamheden is één konijn wel erg moe geworden en is in slaap gevallen. Dit idee kwam door ons konijn Sam die af en toe een echte luiaard is en ook zo lekker kan liggen als het konijn op de kaart. 

Ik was een beetje uitgekeken op de standaard herfstkleuren waardoor ik voor blauw en roze ben gegaan. Achteraf heb ik hier toch een beetje spijt van. Ik had best wel moeite om alles bij elkaar te zoeken en de kaart doet toch minder herfstachtig aan dan ik zou willen. Toch stuur ik de kaart in. Deze kaart laat ik ook meedoen bij KIC Challenge #146 Herfst / Halloween en Mijn hobbyhonk challenges waar een slimline card wordt gevraagd. 

Fijne avond! 

Gebruikte materialen:
  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby konijntjes' COL1463
  • Marianne Design Collectables 'Eline's hamster' COL1489 (bladeren en paddestoelen)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's egel' COL1368 (paddestoel)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kleding' COL1438 (jurkje)
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's paddestoelen' LR0623 (mos)
  • Marianne Design Craftables 'gras' CR1355
  • Marianne Design Craftables 'lampionnen' CR1443
  • Marianne Design Craftables 'chains, dots and hearts' CR1392
  • Vierkanten stansmal AlieExpress
  • Sakura gele roll wit
  • 3d-foam
  • Papier van de Action en Boekenvoordeel

13 opmerkingen:

  1. Een hele lieve kaart met die konijntjes Natascha. Schattig dat tafereeltje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig kaartje met de konijntjes. En ja, gefeliciteerd met je prijs. Ik ben nu al benieuwd naar het 1e kaartje ermee....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje, gefeliciteerd met je mooie prijs.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig herfstkaartje met die konijntjes, ze hebben een flinke kar vol met paddenstoelen! En gefeliciteerd met je prijs, wat leuk zeg!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje. Ik vind het juist leuk dat je voor iets minder herfstige kleuren hebt gekozen. Dat het herfst is zie je wel aan de paddenstoelen en de blaadjes.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje Natascha!! En leuk dat het niet met herfstpapiertjes is. Weer eens wat anders. Want overal is juist dat nieuwe blokje van Eline te zien. Mooi tafereeltje is het geworden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige herfstkaart Natascha.
    Dank je wel voor je 2de deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke herfstkaart Natascha.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Veel Liefs Bianca
    Kaartjes Inspiratie Challenges Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, het ziet er zo gezellig uit.
    Bedankt voor het meedoen bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Nicolette GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldig leuke kaart. Gefeliciteerd met je overwinning. Dank je wel voor jou deelname bij onze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Natasha... en dat zonder traditionele herfstkleuren 😉. Vind het méér dan geslaagd!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen