maandag 21 september 2020

Look who just arrived

Vandaag had ik zin om een geboortekaartje te maken. Ik raakte geïnspireerd door verschillende challenges. Bij Hobbyvision willen ze een creatie zien aan de hand van een bingo kaartje. Je mag dan een rijtje kiezen van links naar rechts, van boven naar beneden of schuin. De gekozen vakjes moeten aan elkaar zitten. Ik heb gekozen voor de bingo combinatie: glitter, roze en meerdere vouwen. Op het 4 Seasons Challenge blog willen ze ook een kaart zien met meerdere vouwen. 

De voorkant van een vierkante kaart heb ik daarom dubbelgevouwen. Hierdoor ontstaan er twee vouwen (zie foto van de bovenkant van de kaart). Op de voorkant heb ik een vierkantje geplakt. Met hierom een shaker met roze hartjes en witte glitter. Bij challenge 106 van De Egel moet je 'paperpiecen'. Dit is een techniek die ik nog nooit eerder heb gebruikt, maar die ik zeker vaker wil gaan toepassen! De zebra heb ik op wit, grijs en roze papier gestempeld. De onderdelen heb ik hierna voorzichtig uitgeknipt en op de goede plek geplakt. Het geeft een onwijs leuk en ander effect dan wanneer ik het met Distress inkt of mijn aqua markers inkleur. Het grijze draadje maakt de kaart echt af. 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design stempel 'Eline's zebra' EC0170
  • Marianne Design stempel 'Eline's giraffe' EC0169 (tekst)
  • Ronde en vierkante stans van AlieExpress 
  • Ronde bloemstans van de Action
  • Stamp easy tool van Vaessen Creative 
  • Zwarte Stazon inkt 
  • 3d foam
  • Roze papier van de Kruidvat
  • Overig papier, grijs draad en glitter van de Action

4 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart met meerdere vouwen erin.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig shakerkaartje, mooi!
    Dankjewel voor je deelname aan onze niet eenvoudige uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt. Je hebt het echt in je vingers. Hartelijk dank voor het meedoen aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen