zaterdag 25 mei 2024

Een verjaardagskaart met uitneembare boekenlegger

Hallo allemaal, 

Mijn zus viert haar verjaardag en ook zij krijgt een zelfgemaakte kaart. Ik probeer altijd iets anders te verzinnen en omdat zij graag boeken leest moest ik denken aan de boekenlegger kaart van Marleen van der Most. Met de werkbeschrijving is deze heel makkelijk te maken!

Op de basis kaart creëerde ik een huiskamer met heuse laminaat vloer met plint en een blits behangetje. De kamer is voor de jarige versierd met een vlaggenlijn. De eekhoorn heeft zojuist een boek uitgezocht en gaat lekker op de grond zitten lezen. Schuin naast hem staat de boekenkast, deze creëerde ik op de boekenlegger die je uit de kaart kan trekken en in je eigen boek kan gebruiken. In de boekenkast liggen natuurlijk boeken, maar om het wat gezelliger te maken staan er ook wat plantjes in. Hier en daar mag wel wat beter gestoft worden, want zoals jullie zien hangt er ook een spinnenweb, gelukkig zit er maar een kleine spin in. Helemaal onderin de kast schiet ook een muis voorbij, ik hoop dat mijn zus deze nooit in haar kast tegen komt! 

Deze kaart wil ik insturen bij Simon Says (fur or feathers). 

Groetjes, Natascha



Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's stinkdier en eekhoorn' COL1500
  • Marianne Design Collectables 'Eline's katten accessories' COL1486 (muis) 
  • Marianne Design Collectables 'boeken by Marleen' COL1529
  • Marianne Design Collectables 'doctor's set by Marleen' COL1523 (bril) 
  • Marianne Design Craftables 'long tags' CR1510
  • Marianne Design Craftables 'potted plants by Marleen' CR1542
  • Marianne Design Craftables 'greenery by Marleen' CR1464 
  • Marianne Design Craftables 'punch die halloween' CR1450 (spin en web) 
  • Marianne Design Creatables 'bunting banners' LR0581 
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design Clearstamp 'proost by Marleen' CS1056
  • Marianne Design Design paper 'hoera en jongetje by Eline en Marleen' PB7063 
  • JeJe heat resistant acetate (raampje op de kaart voor de boekenlegger) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten